Sophie789 Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Hei, hva tenker dere om og reise til Bergen nå i disse tider? Jeg og samboer er i 20-årene, har en sønn på 2år (ingen sykdommer) Jeg har mammaen min og alle søsknene mine i Bergen, som jeg ikke har sett på lenge, de har veldig lyst vi skal komme på besøk igjen nå, men jeg er utrolig usikker? På en side har jeg veldig lyst da jeg savner de, da vi ikke har vært der på 11mnd.. men på en annen side lurer jeg på om dette er forsvarlig mtp situasjonen? Vi blir da og kjøre til Bergen, leie en Airbnb leilighet og møte de, men det blir jo automatisk at vi må på butikk der, at søsken der nede går skole og barnehage osv, så det er jo uansett en risk. hva tenker dere? Er det for gale og reise ned dit nå? Endret 23. oktober 2020 av Sophie789
Sinsiew Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Vi har valgt å ikke dra. Tar ikke sjansen på karantene/sykdom osv, selv om vi veldig gjerne skulle besøkt bestemor og bestefar som ikke har sett barnebarna på 5 mnd.
Anbefalte innlegg