Mrs. B Skrevet 9. mars 2002 #1 Del Skrevet 9. mars 2002 Har nettopp vært og kjøpt en pakke Veet Cold Wax Strips til hårfjerning i ansiktet. Tenkte jeg skulle fjerne det bitte lille jeg har av hår på overleppen for siden jeg er mørk synes det ganske godt ute i lyset (sånn føles det ihvertfall). Noen som har prøvd dette produktet?! Vil gjerne høre om dere synes det var bra eller om dere vil fraråde det? Er det veldig vondt?! Hvor lenge er hårene borte, og blir det mer hår som kommer ut når man fjerner hår på denne måten?! Veldig takknemlig for raske svar! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Bruker dette jevnlig, og min erfaring med produktet er nesten udelt positiv. Men! Det står i pakken at du kan bruke stripsene flere ganger om igjen, men da er virkningen nedsatt en god del. Så mitt råd er, bruk dem gjerne, men ikke bruk samme strips mer enn to-tre ganger... _________________ Lily1212[ Dette Innlegg er endret av: Lily den 2002-03-10 12:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 10. mars 2002 #3 Del Skrevet 10. mars 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Takk for svar. Har prøvd dem nå og det virket ganske greit for meg. Jeg er fornøyd. Ikke var det særlig vondt eller vanskelig heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå