AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Sjefen min tok kontakt og sa han hadde hatt et øye til meg en stund. Han virket som en ordentlig bra fyr, og jeg falt for de tingene han sa. Vi bestemte oss for å møtes, og hadde da sex, noe jeg angret på. Allikevel fortsatte jeg å møte han og utviklet følelser for han, noe han sa han også gjorde. Jeg begynte å åpne meg om ting og plutselig tar han totalt avstand og sier han ikke ønsker noe mer enn sex. Han vet jeg har følelser for han, og sender meg ofte meldinger om hvor fin jeg er og hvor fantastisk jeg er. Han gir meg også dårlig samvittighet hvis han ikke får noe han vil ha. Selvfølgelig faller jeg for det... Nå har jeg sagt opp jobben, fordi jeg ikke trives med situasjonen. Han har fucka opp livet mitt totalt og bryr seg ikkeno om det. Alt går utover meg, noe jeg synes er utrolig urettferdig. Vet ikke hva jeg burde gjøre, eller hva jeg burde si til han... Anonymkode: 2f2a5...bd6 1
PM75 Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Det er misbruk av stilling i min verden! Vet du om han har gjort noe liknende med andre på jobben? 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Du bør bare komme deg bort, ikke si noe til han. Men du kan melde fra om at han har utnyttet deg seksuelt. Anonymkode: 6d285...f9d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Et lite spørsmål, hvordan har du taklet kjærlighetsbrudd tidligere? Anonymkode: 61b1a...c12
Lilylune Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg ble glad da jeg leste at du har sagt opp. Det han gjør der er ekstremt uprofesjonelt! Men du må vel jobbe en stund til? Ta avstand fra han om han prøver seg på sex, vil han gjøre det vanskelig for deg med jobben om du ikke har sex med han? Da må su få hjelp utenfra. Har di kollegaer du jobber med? 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, PM75 skrev: Det er misbruk av stilling i min verden! Vet du om han har gjort noe liknende med andre på jobben? nei, det vet jeg ikke Anonymkode: 2f2a5...bd6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et lite spørsmål, hvordan har du taklet kjærlighetsbrudd tidligere? Anonymkode: 61b1a...c12 Ved å gå videre ganske fort egentlig... Anonymkode: 2f2a5...bd6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, Lilylune skrev: Jeg ble glad da jeg leste at du har sagt opp. Det han gjør der er ekstremt uprofesjonelt! Men du må vel jobbe en stund til? Ta avstand fra han om han prøver seg på sex, vil han gjøre det vanskelig for deg med jobben om du ikke har sex med han? Da må su få hjelp utenfra. Har di kollegaer du jobber med? Oppsigelsestiden min er ferdig neste uke, heldigvis. Ingenting har blitt vanskelig for meg på jobb, men sitter jo nå uten... Har kollegaer ja Anonymkode: 2f2a5...bd6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Ville gått til sjefen over han igjen, hvis du har beviser på meldinger eller annet. Misbruk av også deg som ansatt, presser å sier han bare vil ha sex. En sjef skal ikke bare ville ha sex med en ansatt. Han skal ikle gjøre det i det hele tatt. Anonymkode: e7254...cf9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Denne situasjonen er begge sin skyld. Han burde vite bedre enn å ligge med de han er sjef for. TS burde skjønne at det er en veldig dårlig ide å ha sex med sjefen. Så du kan skylde deg selv Anonymkode: 15d58...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne situasjonen er begge sin skyld. Han burde vite bedre enn å ligge med de han er sjef for. TS burde skjønne at det er en veldig dårlig ide å ha sex med sjefen. Så du kan skylde deg selv Anonymkode: 15d58...6b7 Det er uansett KUN sjefen som har ansvar. Anonymkode: 6d285...f9d 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 Ts; burde jeg fortelle det til noen? Anonymkode: 2f2a5...bd6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 Hva er alderen deres? Anonymkode: 6def8...b8e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er alderen deres? Anonymkode: 6def8...b8e 19 og 29 Anonymkode: 2f2a5...bd6
Misanthropis Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjefen min tok kontakt og sa han hadde hatt et øye til meg en stund. Han virket som en ordentlig bra fyr, og jeg falt for de tingene han sa. Vi bestemte oss for å møtes, og hadde da sex, noe jeg angret på. Allikevel fortsatte jeg å møte han og utviklet følelser for han, noe han sa han også gjorde. Jeg begynte å åpne meg om ting og plutselig tar han totalt avstand og sier han ikke ønsker noe mer enn sex. Han vet jeg har følelser for han, og sender meg ofte meldinger om hvor fin jeg er og hvor fantastisk jeg er. Han gir meg også dårlig samvittighet hvis han ikke får noe han vil ha. Selvfølgelig faller jeg for det... Nå har jeg sagt opp jobben, fordi jeg ikke trives med situasjonen. Han har fucka opp livet mitt totalt og bryr seg ikkeno om det. Alt går utover meg, noe jeg synes er utrolig urettferdig. Vet ikke hva jeg burde gjøre, eller hva jeg burde si til han... Anonymkode: 2f2a5...bd6 Han er en elendig sjef. Og ikke så mye bedre menneske. men se bort ifra den biten, og se på forholdet dere imellom for din egen del, og prøv å lær noe av det. Du trenger å høre, og faller for åpenbar falsk smiger, jobb med selvfølelsen og selvverden din. han gir ikke deg dårlig samvittighet, den følelsen kommer fra deg. Ta makta tilbake 💪🏻
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts; burde jeg fortelle det til noen? Anonymkode: 2f2a5...bd6 Ja, definitivt. Si det til tillitsvalgt. Anonymkode: 6d285...f9d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 #MeToo En som har makt over deg, utnytter deg emosjonelt og seksuelt. Det finnes nok regler mot dette i personalhåndboken deres. Varsle hans sjef? Anonymkode: dd604...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå