AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Del Skrevet 23. oktober 2020 Har veldig synlige dype porer på nesen. Er tett i tett av dem. Pleide bruke strips før, men jeg måtte liksom vente til stripen fikk tak i porene, og da gikk jeg noen dager med porer til de var store nok til å feste seg i stripsen Jeg ønsker finne et produkt jeg kan bruke hver dag som holder porene nede! Eller finnes det noe behandling som fjerner porene for godt? Føler de er meningsløse å ha på nesen Anonymkode: fd46b...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Del Skrevet 23. oktober 2020 Hva tror du er grunnen til at vi har porer på nesen og i huden generelt? Anonymkode: b21ab...def 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Del Skrevet 23. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du er grunnen til at vi har porer på nesen og i huden generelt? Anonymkode: b21ab...def Jeg holder huden veldig ren, bruker ikke sminke, så jeg tror jeg bare har stor talg produksjon... Anonymkode: fd46b...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Del Skrevet 23. oktober 2020 Man kan ikke permanent fjerne porer men man kan bruke produkter som holder de rene slik at de ikke utvider seg. Ville prøvd et bha produkt og niacinamide. Anonymkode: 1cfa2...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har også synlige porer på nesen. Spesielt en kjempestor en. Samler seg mye dritt der. Klemmer ut hudormer hele tiden 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke permanent fjerne porer men man kan bruke produkter som holder de rene slik at de ikke utvider seg. Ville prøvd et bha produkt og niacinamide. Anonymkode: 1cfa2...a9b Har du link til produktene ? Anonymkode: 665e8...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg liker denne da den ikke gir meg irritasjoner samt gir fukt https://skincarejunkie.no/shop/hudtilstand/uren-hudakne/cosrx-bha-blackhead-power-liquid/ Også bruker jeg niacinamide + zink fra the ordinary, jeg liker at den inneholder sink da det gjør at jeg blir mindre blank utover dagen. Har du tørr hud bør du finne et niacinamide serum uten sink kanskje. Anonymkode: 1cfa2...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Del Skrevet 23. oktober 2020 Bruker forresten også aha+bha peeling fra the ordinary 1 til 2 ganger i uka på høst/vinter halvåret. Dette hjelper også syntes jeg 😊 Anonymkode: 1cfa2...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Del Skrevet 23. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker denne da den ikke gir meg irritasjoner samt gir fukt https://skincarejunkie.no/shop/hudtilstand/uren-hudakne/cosrx-bha-blackhead-power-liquid/ Også bruker jeg niacinamide + zink fra the ordinary, jeg liker at den inneholder sink da det gjør at jeg blir mindre blank utover dagen. Har du tørr hud bør du finne et niacinamide serum uten sink kanskje. Anonymkode: 1cfa2...a9b Åh tusen takk for tips!! Denne skal jeg kjøpe meg! 😄 ts Anonymkode: fd46b...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Del Skrevet 23. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker denne da den ikke gir meg irritasjoner samt gir fukt https://skincarejunkie.no/shop/hudtilstand/uren-hudakne/cosrx-bha-blackhead-power-liquid/ Jeg elsker denne! Jeg har fet hud, og bruker bare denne på kveldstid annenhver dag. Helt perfekt. Har knapt synlige porer. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Også bruker jeg niacinamide + zink fra the ordinary, jeg liker at den inneholder sink da det gjør at jeg blir mindre blank utover dagen. Har du tørr hud bør du finne et niacinamide serum uten sink kanskje. Anonymkode: 1cfa2...a9b Jeg har fet hud, men jeg fikk bare alvorlig akne av dette produktet. Anonymkode: 63bcf...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Del Skrevet 24. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fet hud, men jeg fikk bare alvorlig akne av dette produktet. Anonymkode: 63bcf...2e3 Ja, vet noen reagerer på den, men jeg er heldigvis ikke en av de 😊 synd det gjaldt deg, men er mange flere muligheter med niacinamide der ute 😀 Anonymkode: 1cfa2...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #11 Del Skrevet 24. oktober 2020 Salisylsyre funker fjell 👍 Anonymkode: 458ea...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Del Skrevet 13. november 2020 På 23.10.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev: Jeg liker denne da den ikke gir meg irritasjoner samt gir fukt https://skincarejunkie.no/shop/hudtilstand/uren-hudakne/cosrx-bha-blackhead-power-liquid/ Også bruker jeg niacinamide + zink fra the ordinary, jeg liker at den inneholder sink da det gjør at jeg blir mindre blank utover dagen. Har du tørr hud bør du finne et niacinamide serum uten sink kanskje. Anonymkode: 1cfa2...a9b Da har jeg kjøpt og brukt produktet du linket til, jeg er kjempe fornøyd, tusen takk! 😄 ts Anonymkode: fd46b...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Del Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg kjøpt og brukt produktet du linket til, jeg er kjempe fornøyd, tusen takk! 😄 ts Anonymkode: fd46b...291 Så bra! Syntes hverfall selv den funker veldig bra 😊 Anonymkode: 1cfa2...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå