Quinden Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Hei! Noen som har gått der? Hvordan er student miljøet etc. Hadde vært greit å fått noe informasjon!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Det finnes tre avdelinger av Høgskolen i Østfold - to i Halden og en i Fredrikstad! Hvilken av dem tenker du på?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 Jeg kjenner ikke til HiØ, men jeg skal begynne på sykepleie nå i august Hva skal du beynne på? Hvis du skal gå der da..
Quinden Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2005 Hei Halden mener jeg... nei, jeg skal ikke begynne der, men en venninne av meg.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Det eneste jeg vet om Halden pr i dag, er at det er helt nytt der! Har holdt på å bygge i flere år nå!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Men det var jo ikke det du spurte etter... Du spurte etter studentmiljøet - og om det vet jeg at det er mange som pendler til Halden - og ikke så mange som er tilflytta. Det gjør at studentlivet blir litt labert har jeg hørt det er sagt.
liv Skrevet 30. juli 2005 #7 Skrevet 30. juli 2005 Studentmiljøet i Halden er i allefall bedre enn i Fredrikstad og Sarpsborg men dessverre er det nok heller labert.
Miori Skrevet 30. juli 2005 #8 Skrevet 30. juli 2005 Studentmiljøet i Halden er ikke labert, det er mange muligheter for aktivitet. Og ønsker du å knytte nye kontakter,er det et vel fungerende studenthus i byen. Men man må ta kontakt selv. Dessuten blir nye studenter ved HIØ tatt i mot av faddere, og det har fungert bra til nå:=)
Miori Skrevet 30. juli 2005 #9 Skrevet 30. juli 2005 Haldensere derimot er det kanskje ikke så lett å bli kjent med..
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #10 Skrevet 30. juli 2005 Jo - det er jo mange muligheter for aktiviteter, og studenthuset er jo oppe og går! Og fadderordning og det hele, så sånn sett er det jo bra! - men mange har påpekt dette med at det er mange som pendler, og at det gjør at studentmiljøet ikke blir så stort som andre plasser. Men som du sier, miori, det er jo opp til hver enkelt å ta kontakt og sørge for å komme inn i miljøet! Og det må jo ikke nødvendigvis være et stort miljø for at det skal være et godt miljø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå