AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Åh, jeg blir så gal av samboer til tider. Han er verdens snilleste, men noen ting er han virkelig vanskelig på. Når jeg sier A, så sier han B. Og når jeg da sier B, så sier han A. Slik som i dag; vi holder på å flytte. Så vi har kommet inn i hus, men ting flyter her enda. Klær i poser, ingen bilder på veggene. Jeg er hjemme med baby, så jeg hadde satt pris på å ordne her hjemme - slik at det ikke føles som vi bor i en flytteeske. Men vi har fortsatt nedvask og noen få ting i den andre leiligheten. Jeg foreslo at vi skulle ordne litt ting her i hus når han kom hjem fra jobb. Da sa han at det kanskje var bedre å dra til den andre leiligheten å gjøre det ferdig der. Da sa jeg "joda, men er så lei av å gå å se på alle eskene her og sånn - men ja, vi kan det!" Og da snur han plutselig og sier at vi kan heller ordne her. Jeg sier igjen at neida, vi fikser ferdig i den gamle leiligheten. Han har rett. Men nei, nå vil samboer heller ordne i det nye huset. Jeg blir opgitt, og han synes jeg er vanskelig. Men dette skjer hele tiden. Keg kommer med et forslag, han sier et annet forslag. Jeg sier det er greit, og da snur han. Sånn holder vi på. Og jeg blir oppgitt. For uansett hva jeg sier, så skal det diskuteres på - og han endrer meningene hele tida. Er det bare jeg som er vanskelig og sånn? Eller ER faktisk samboer irriterende? Anonymkode: a0e7a...970
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Dere er begge irriterende. Heng opp bilder i ny leilighet, og legg på plasd alt av klær, ellers få ferdig den gamle så dere kommer dere videre. Anonymkode: a808b...94c 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Du er jo hjemme kan ikke du da tømme esker og henge opp bilder? Anonymkode: f17b4...94f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Spør han hvorfor han sa at han vil gjøre ferdig den gammle først. Hvorfor han ikke sa ja med en gang til å fikse i den nye. Veldig irriterende når du spør om å fikse i den nye og han sier nei, for å så endre mening. Spør hvorfor han endrer mening hele tiden. Anonymkode: ae37f...b7e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg syntes heller det høres ut som at han ikke gidder å diskutere med deg... Anonymkode: ddf7e...955 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes heller det høres ut som at han ikke gidder å diskutere med deg... Anonymkode: ddf7e...955 Jeg er ikke ts. Ja, det kan være du har rett. Kroppspråk,tonefall og den interne kommunikasjonen som er mellom dem betyr veldig mye. Kansje han er dritt lei av å prate om hva som skal gjøres, og lnsker bare å få det gjort. Skjønner han godt, jeg hater å snakke for mye om oppgavene, da står tiden stille, Just Do It!! Anonymkode: ae37f...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Én av dere bestemmer hva dere skal gjøre. Den andre gjør som den første bestemmer. Nå! Anonymkode: dd017...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Slik jeg ser det, så kunne ingen av dere bestemme dere. Men nå er du hjemme med baby. Da tømmer du eskene, legger klærne inn i skapene og henger bilder opp på veggene. Dere tar frysepizza til middag, og så drar dere til gamlehuset og fikser der etter han kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 01229...76f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Dere høres begge litt irriterende ut Ser for meg at han blir litt irritert på deg som vil han skal gjøre noe annet hele tiden. Hvis samboeren min foreslår noe annet enn meg så gir jeg meg ofte, fordi han tenker på en annen måte. Er det viktig så tar jeg opp kampen, er det uviktig så er det ikke farlig hva som gjøres først. Choose your battles. Dere har begge rett i at tingene bør gjøres, men jeg ville selv heller ha hatt det rotete i et par dager og så bli kvitt gamle boligen, for så å fokusere helt på ny bolig. Du overlever det. Med mindre du er dårlig etter fødsel, så kan du vel pakke ut litt klær osv når baby sover? Anonymkode: bff07...a48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå