AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Del Skrevet 23. oktober 2020 Og dette blir første og siste gang for å si det sånn. Jeg tok bare 0.5ml men overleppen ser ikke naturlig ut i det hele tatt. Har fått ett sånt stivt uttrykk i overleppa at dette er helt forferdelig. Det va egentlig dette jeg fryktet da jeg ser mange sånne "andunger" og "stivna" overleppe på mage kvinner der ute. Nå er det sånn at jeg ikke har lepper. Leppene mine er såååå tynne at de ikke synes. Men jeg var faktisk veldig pen med de tynne leppene og jeg hadde liksom min egen sjarm. Nå har liksom ansiktet mitt endret seg og jeg ser ut som en bitch med disse restylane leppene. Heldigvis tok jeg ikke mye så det går seg til etter hvert. Jeg har tenkt på dette her i 6 mnd. I 6 mnd har jeg gått rundt og vurdert på om jeg skal ta restylane i leppene eller ikke. Nå var jeg hos en kosmetolog og tok en annen behandling i huden og denne kosmetologen insisterte på at leppene mine kommer til å bli såååååå fine med fillers og kosmetologen klarte å overtale meg til å ta det. Jeg tok en ansiktsbehandling pluss restylane i leppene. Og da jeg var ferdig begynte denne kosmetologen å anbefale at jeg tar botox i panna for å heve noe på byna. Og i det øyeblikket følte jeg meg litt lurt. Følte meg som om min kropp ikke var verdt en dritt og at denne kosmetologen var villig til å gjære hva som helst på meg for å tjene penger. Altså jeg er 28 år gammel. Jeg har kjempe bra hud og ingen rynker/linjer eller noe som helst. Og her kommer denne kosmetologen og mener at jeg trenger det ene og det andre. Synes faktisk dette her var litt skremmende. Kan hende jeg overdriver siden jeg i utgangspunktet er imot all denne innsprøytinga osv...men...jeg vet ikke. Håper denne restylanen jeg fikk i leppene går ut raskt. Ellers vurderer jeg å gå å fjerne det. Sorry...følte bare for å lufte huet litt. Anonymkode: 88fca...315 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Del Skrevet 23. oktober 2020 Er det lenge siden? mulig det er litt hovent og vil gå litt ned. Anbefaling/overtaling er en av grunnene til at jeg har sluttet å gå til kosmetologene. Jeg har også vært innom for å bare ta litt botox i sinnarynken ol, men før du vet ordet av det så har de overtalt deg til både restylane i leppene, kinnene, botox i panna og ved øynene osv. Har tenkt at jeg skal stå i mot, men har ikke klart, derfor har jeg sluttet å gå dit, får heller bare ha sinnarynke. Anonymkode: 1ecce...6e9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Del Skrevet 23. oktober 2020 Da har du lært. Anonymkode: 690b9...f11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden? mulig det er litt hovent og vil gå litt ned. Anbefaling/overtaling er en av grunnene til at jeg har sluttet å gå til kosmetologene. Jeg har også vært innom for å bare ta litt botox i sinnarynken ol, men før du vet ordet av det så har de overtalt deg til både restylane i leppene, kinnene, botox i panna og ved øynene osv. Har tenkt at jeg skal stå i mot, men har ikke klart, derfor har jeg sluttet å gå dit, får heller bare ha sinnarynke. Anonymkode: 1ecce...6e9 Ts her. Det var i går jeg tok det. Ser nå i dag at det har dempet seg litt mer. Hvor mange dager kan det ta til det bli helt sånn som det skal ? Og hvor lang tid tar det til restylanen forsvinner fra leppene ? Jeg er helt enig med det du sier. Virker som at disse kosmetologene prøve å late som at de er så hyggelige og anbefaler det ene og det andre fordi du liksom da kommer til å bli penere. Når de i realiteten det eneste de bryr seg om er å tjene mest mulig penger. Merker selv at det var vanskelig å stå imot. Så jeg gikk med på behandling i ansiktet og restylane. Mest fordi jeg hadde vurdert det en godt stund og fordi jeg ikke har lepper så da ser jeg det ble litt enklere å overtale meg. Men i det denne kosmetologen begynte å anbefale botox, nei da begynte jeg å kjenne på at dette mennesket her vil bare gjøre masse rart på meg, bare for å tjene penger. Det var en ekkel følelse. Anonymkode: 88fca...315 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. oktober 2020 #5 Del Skrevet 23. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden? mulig det er litt hovent og vil gå litt ned. Anbefaling/overtaling er en av grunnene til at jeg har sluttet å gå til kosmetologene. Jeg har også vært innom for å bare ta litt botox i sinnarynken ol, men før du vet ordet av det så har de overtalt deg til både restylane i leppene, kinnene, botox i panna og ved øynene osv. Har tenkt at jeg skal stå i mot, men har ikke klart, derfor har jeg sluttet å gå dit, får heller bare ha sinnarynke. Anonymkode: 1ecce...6e9 Smart, høres ut som det fort kan bli sterkere sinnarynke av å gå til kosmetolog 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. oktober 2020 #6 Del Skrevet 23. oktober 2020 Unge damer husk et par ting. Vi gutta ser neppe forskjell på det meste, så kosmetologien hjelper ikke for å bli lekker for oss. En annen sak er at vi blir mer langsynte med årene, så når dama runder førti og har fått ett par rynker trenger gubben lesebriller for å se rynkene. Det er trist at slike yrker som kosmetolog og plastisk kirurg er avhengig av mersalg for å tjene passe mye penger. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg tok 0.5 ml selv i august, var SÅ misfornøyd rett etterpå, men det var kun fordi det var hovent. Hevelsen gikk ned helt etter ca 10 dager ish, og nå er det så viiiidt forskjell på leppene nå og hvordan de var før. Folk legger ikke merke til det, men jeg ser at overleppen min er litt mer definert. Jeg ville absolutt hatt litt is i magen, det er ikke hovent for alltid. Men skjønner godt at du reagerer slik du gjør, jeg reagerte helt likt! Jeg følte jeg så ut som en paradise hotel deltager og var flau for å gå ut døren, men nå ser det fint ut! Anonymkode: 8aacd...22f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. oktober 2020 #8 Del Skrevet 23. oktober 2020 De går ned snart og blir litt mer nøkterne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Del Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, I Grosny skrev: Unge damer husk et par ting. Vi gutta ser neppe forskjell på det meste, så kosmetologien hjelper ikke for å bli lekker for oss. En annen sak er at vi blir mer langsynte med årene, så når dama runder førti og har fått ett par rynker trenger gubben lesebriller for å se rynkene. Det er trist at slike yrker som kosmetolog og plastisk kirurg er avhengig av mersalg for å tjene passe mye penger. Og jeg vet at dere gutta egentlig ikke bryr dere om dama har tynne lepper eller tykke. Altså ja alle menn har sine preferanser. Men jeg som har skikkelig tynne lepper har aldri hatt problemer med å få meg en mann. Får alltid masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og har aldri skjønt hvorfor disse kvinnene som tar restylane i leppene føler at dette er nødvendlig for å blir mer attraktive. Til og med afrikanske menn med driit svære lepper har vist masse interesse for meg som har lepper som ser ut som et stykke tråd. Er egentlig bare veldig irritert på meg selv nå, at jeg lot meg overtale til å ta restylane i leppene. Ts Anonymkode: 88fca...315 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Del Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok 0.5 ml selv i august, var SÅ misfornøyd rett etterpå, men det var kun fordi det var hovent. Hevelsen gikk ned helt etter ca 10 dager ish, og nå er det så viiiidt forskjell på leppene nå og hvordan de var før. Folk legger ikke merke til det, men jeg ser at overleppen min er litt mer definert. Jeg ville absolutt hatt litt is i magen, det er ikke hovent for alltid. Men skjønner godt at du reagerer slik du gjør, jeg reagerte helt likt! Jeg følte jeg så ut som en paradise hotel deltager og var flau for å gå ut døren, men nå ser det fint ut! Anonymkode: 8aacd...22f åhh det var godt å høre da. Håper at om 1 ukes tid at leppene mine kommer til å se så mye som mulig ut som de gjorde før restylanen. Nå er det sånn at jeg skal tilbake til konsultasjon neste uke, bare sånn oppfølging for at kosmetologen skal se hvordan det ble osv...Men kjenner jeg gruer meg fordi kosmetologen sa at om 1 uke så skal vi fylle på litt til og forme leppene litt til. Og jeg må være sterk og stå imot og si at jeg ikke ønsker å sprøyte inn noe mer og at jeg vil at det bare skal forbli sånn som det er. Føler meg ikke bare som en paradise deltaker, men har fått ett sånnt bitchy ansiktsuttrykk og egentlig litt sånn white trash. Mistet elegansen jeg hadde 🤣 Ts ts Anonymkode: 88fca...315 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Del Skrevet 23. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: åhh det var godt å høre da. Håper at om 1 ukes tid at leppene mine kommer til å se så mye som mulig ut som de gjorde før restylanen. Nå er det sånn at jeg skal tilbake til konsultasjon neste uke, bare sånn oppfølging for at kosmetologen skal se hvordan det ble osv...Men kjenner jeg gruer meg fordi kosmetologen sa at om 1 uke så skal vi fylle på litt til og forme leppene litt til. Og jeg må være sterk og stå imot og si at jeg ikke ønsker å sprøyte inn noe mer og at jeg vil at det bare skal forbli sånn som det er. Føler meg ikke bare som en paradise deltaker, men har fått ett sånnt bitchy ansiktsuttrykk og egentlig litt sånn white trash. Mistet elegansen jeg hadde 🤣 Ts ts Anonymkode: 88fca...315 Det er nok veldig hovent, slik at du blir sånn stiv i overleppen, og litt sånn "pouty", sikkert derfor du føler du ser btichy ut, Jeg skjønner akkurat hva det er du mener, og tro meg, det vil bli bedre i løpet av noen dager. Jeg husker jeg angret sååå mye, sa til kjæresten min at jeg følte meg skikkelig bimbo, og at jeg aldri skulle gjøre det igjen, mens nå er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 8aacd...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Del Skrevet 23. oktober 2020 Det vil gå ned og legge seg mer naturlig. etter 3-4 dager er det mye bedre. Etter en hel uke enda bedre. Etter 2 uker vil du se hvordan det kommer til å se ut i fremtiden. Et annet råd er å bruke Juvederm, gir et mye mykere resultat. Er dyrere, men verdt det. Ikke alle steder tilbyr dette, men på de proffe stedene med kjente kosmetiske sykepleiere, som hos Sol Elise på vanity clinic. Hun er også veldig nøye på å få et naturlig resultat og hun pusher ikke på med flere behandlinger Og et annet tips er, om du hater å ha fillers, så kan du få sprøytet inn noe som gjør at filleren går i oppløsning og forsvinner i kroppen på naturlig måte. Ikke farlig Anonymkode: e6d8a...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. oktober 2020 #13 Del Skrevet 23. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg vet at dere gutta egentlig ikke bryr dere om dama har tynne lepper eller tykke. Altså ja alle menn har sine preferanser. Men jeg som har skikkelig tynne lepper har aldri hatt problemer med å få meg en mann. Får alltid masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og har aldri skjønt hvorfor disse kvinnene som tar restylane i leppene føler at dette er nødvendlig for å blir mer attraktive. Til og med afrikanske menn med driit svære lepper har vist masse interesse for meg som har lepper som ser ut som et stykke tråd. Er egentlig bare veldig irritert på meg selv nå, at jeg lot meg overtale til å ta restylane i leppene. Ts Anonymkode: 88fca...315 Og jeg er irritert på meg selv for at jeg lot meg overtale til å bytte telefonabonnement en gang. Det er vanskelig å forholde seg til profesjonelle selgere, og man er flink hvis man klarer å komme seg unna, avbryte, unslippe ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Del Skrevet 23. oktober 2020 Det går ned igjen, noen blir veldig hoven første dagene Anonymkode: b59cb...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #15 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg bruker fillers i leppene, fylte 0,5 ca hver 4dje mnd, nå ca en gang i halvåret. De første dagene så er det hovent, om en uke så vil det ikke føles så brutalt ut. Husk å massèr leppene også. Men det blir mindre og ser mer «normalt» ut ila noen dager. Anonymkode: 3e5d4...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Del Skrevet 23. oktober 2020 Ro deg a, hevelsen har jo ikke gått ned en gang. Du lager storm i vannglass. Anonymkode: 1dd55...151 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #17 Del Skrevet 24. oktober 2020 Hvordan går det med hevelsen i dag Ts? Jeg pleier være mest hoven morningen etter jeg har tatt fillers, rett og slett fordi jeg har sovet og ligget rett. Om hevelsen plager deg, prøv å sov med hodet litt hevet, 2 puter under hodet Anonymkode: e6d8a...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #18 Del Skrevet 24. oktober 2020 Første gang jeg tok fillers (1 ml) var det borte før det hadde gått to uker, så du trenger sannsynligvis ikke å vente lenge. Det går dog an å få fillers fjernet med hylase. Det svir og er dyrt, men er et alternativ om du angrer veldig og er utålmodig. Anonymkode: 5b8c8...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 24. oktober 2020 #19 Del Skrevet 24. oktober 2020 Rimelig sikker på at du bare er hoven. 0,5 ml er kjempelite og knapt synlig. Det skal mye mer til for å få andenebb av det. Jeg har tatt 1 ml to ganger (flere måneder i mellom, men alt var ikke borte da jeg fylte på andre gang) og det er ingen som vet at jeg har fillers med mindre jeg påpeker det og sammenligner det med et før-bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 24. oktober 2020 #20 Del Skrevet 24. oktober 2020 På 23.10.2020 den 10.57, AnonymBruker skrev: Jeg bruker fillers i leppene, fylte 0,5 ca hver 4dje mnd, nå ca en gang i halvåret. De første dagene så er det hovent, om en uke så vil det ikke føles så brutalt ut. Husk å massèr leppene også. Men det blir mindre og ser mer «normalt» ut ila noen dager. Anonymkode: 3e5d4...035 Jeg har fått klinkende klar beskjed av min behandler om å IKKE massere. Hvis det føles klumpete kan man heller presse mellom fingrene, altså et jevnt trykk uten å bevege fingrene frem og tilbake. Hvorvidt det er riktig vet jeg ikke, men det har funka for meg, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå