Isild Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Norges første Netflix-produksjon Kadaver, hva syns dere? Jeg hadde forventninger. Er veldig fan av Thorbjørn Harr blandt annet - men dette var dårlige greier, jeg er skuffet. Fikk inntrykk av at det ble forsøkt å skape følelsen fra "Eyes wide shut", men for min del ble det mer "Jul i Blodfjell" egentlig. Hvis dettevar ment å være skummelt, så fikk de desverre ikke til det. 2
Gjest Caroline91 Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Ser den nå. Er ikke imponert. Synes det var dårlige skuespillerprestasjoner. Spesielt av hun kvinnelige hovedrollen. Endret 23. oktober 2020 av Caroline91
Lady Lovelylocks Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Likte den ikke. Ikke skummel i det hele tatt. 1
Gjest Alexz Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 På 23.10.2020 den 8.17, Isild skrev: Norges første Netflix-produksjon Kadaver, hva syns dere? Jeg hadde forventninger. Er veldig fan av Thorbjørn Harr blandt annet - men dette var dårlige greier, jeg er skuffet. Fikk inntrykk av at det ble forsøkt å skape følelsen fra "Eyes wide shut", men for min del ble det mer "Jul i Blodfjell" egentlig. Hvis dettevar ment å være skummelt, så fikk de desverre ikke til det. Ikke første norske Netflixproduksjon , men enig i at den var veldig veldig skuffende!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg sovna... Det skal sies at det ikke er helt min type film heller. Trodde det skulle være mer krypende grøss og mindre splatt. Anonymkode: 2d2ce...347
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Gudbedre, den var dårlig! Anonymkode: bda65...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå