AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Vi har vært sammen i omtrent to år. Kjæresten har aldri kommet med forslag til å reise noe sted, alle steder vi har dratt har vært mine forslag (og han har blitt med på alt). Den eneste gangen han foreslo en helgetur her i Norge var noen uker siden, etter at vi hadde en samtale om at jeg var usikker på han... Han reiste mye før han møtte meg også. Skal jeg bekymre meg for det her? Anonymkode: 62113...564
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Nei. spør han da. Anonymkode: 80dd2...55d 1
Gjest ti10 Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Det er vel egentlig ganske typisk mannfolk ...
PM75 Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Høres helt normalt ut! Og så er det ikke sikkert at han har samme behov for å reise noe sted eller finne på nye ting etter at han møtte deg. Kanskje han rett og slett er fornøyd med dagene deres sammen! Så lenge han er positiv til dine forslag, så tenker jeg at du ikke behover å bekymre deg. 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Han trenger vel ikke det dersom du foreslår masse. Det er vel heller han som bør bekymre seg om du er usikker på forholdet... Anonymkode: fda83...2d3 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han trenger vel ikke det dersom du foreslår masse. Det er vel heller han som bør bekymre seg om du er usikker på forholdet... Anonymkode: fda83...2d3 Jeg er usikker av andre grunner også. Men det er fint å se at flere svar her tilsier at jeg ikke trenger å tenke på det. Men i fjor dro han en måned til et annet land uten å spørre meg. Vi hadde datet 6 mnd og vært i utlandet er par ganger sammen. Det var noen uker før jul (hvor han også jobbet) og inkludert jula. Jeg kunne ikke ha dratt uansett, men syntes det var rart han ikke spurte. Familien hans var hos han deler av tiden i jula Anonymkode: 62113...564
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Er ikke helt enig med dem over her. Om man totalt skifter levemåte etter man finner en partner vill jeg de på som merkelig. Selvfølgelig noe vill det jo være. Men tenker da at partneren lyver om hva som ble gjort tidligere. Mitt eksempel er at min partner la seg alltid tidlig før, skrev det til meg da vi ikke bodde sammen. Fikk alltid tidlig melding om god natt. Nå som vi bør sammen legger min partner seg aldri tidlig. Hvorfor? Anonymkode: c5d27...3fc
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg bekymre meg for det her? Nei. Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke helt enig med dem over her. Om man totalt skifter levemåte etter man finner en partner vill jeg de på som merkelig. Selvfølgelig noe vill det jo være. Men tenker da at partneren lyver om hva som ble gjort tidligere. Mitt eksempel er at min partner la seg alltid tidlig før, skrev det til meg da vi ikke bodde sammen. Fikk alltid tidlig melding om god natt. Nå som vi bør sammen legger min partner seg aldri tidlig. Hvorfor? Anonymkode: c5d27...3fc Fordi han var lei av meldinger på kvelden så klart. Han la seg egentlig ikke, ville bare ha fred. Anonymkode: fda83...2d3 1
-Titania- Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Kanskje han synes det er komfortabelt at du tar ansvar for planleggingen.
Brunello Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 4 timer siden, ti10 skrev: Det er vel egentlig ganske typisk mannfolk ... Hva slags menn kjenner du? Alle mine kamerater (og meg selv) liker godt å reise. Foreslår (Og gjennomfører)ofte reiser for familien og med kona. Og er også på gutteturer med venner. Både innenlands og utenlands (når det ikke er korona).
Gjest ti10 Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 3 timer siden, Brunello skrev: Hva slags menn kjenner du? Alle mine kamerater (og meg selv) liker godt å reise. Foreslår (Og gjennomfører)ofte reiser for familien og med kona. Og er også på gutteturer med venner. Både innenlands og utenlands (når det ikke er korona). Hva slags menn jeg kjenner? Nei , jeg kjenner tydeligvis for det meste menn som ikke tar initiativ til å reise noe sted, men mindre det er snakk om å besøke egen familie (altså foreldre) Ellers er det snakk om varierende alder, utdanning og jobb. Jeg sier ikke at de aldri reiser noe sted, men når de gjør det, er det nesten alltid andre som tar initiativ og planlegger
Brunello Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, ti10 skrev: Hva slags menn jeg kjenner? Nei , jeg kjenner tydeligvis for det meste menn som ikke tar initiativ til å reise noe sted, men mindre det er snakk om å besøke egen familie (altså foreldre) Ellers er det snakk om varierende alder, utdanning og jobb. Jeg sier ikke at de aldri reiser noe sted, men når de gjør det, er det nesten alltid andre som tar initiativ og planlegger Høres veldig rart ut.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 36 minutter siden, ti10 skrev: Hva slags menn jeg kjenner? Nei , jeg kjenner tydeligvis for det meste menn som ikke tar initiativ til å reise noe sted, men mindre det er snakk om å besøke egen familie (altså foreldre) Ellers er det snakk om varierende alder, utdanning og jobb. Jeg sier ikke at de aldri reiser noe sted, men når de gjør det, er det nesten alltid andre som tar initiativ og planlegger Jeg er en sånn mann. Liker å være steder, men ikke planlegging, og selve reiseprosessen. Og foretrekker å reise alene. Anonymkode: 4edae...a96 1
Cronosgjesten Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Du har vært sammen med ham i 1,5 år hvor det har vært trygt å reise. Hvis han året før det, ikke tjente opp masse feriepenger pga f.eks. bytte av jobb, har du vært sammen med ham i 0 år hvor reising var et alternativ. pust med magen. Endret 23. oktober 2020 av Cronosgjesten
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 Min mann er lik , sammen i 10 år og han har sagt rett ut at han ikke vet hvor han skal dra men er såre fornøyd på de turene vi har vært på. Anonymkode: 001a3...712
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 Kan det være at verden er stengt for reise grunnet virus ? Eller snakker vi dere bor i Hammerfest og du har foreslått helg i Lakselv ? Anonymkode: ecc77...914
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #18 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg orker rett og slett ikke reise med dama. Det blir alltid bare krangling for vi har forskjellige forventninger. Har reist en del på jobb før også og da har jeg følt mine behov har vært dekket. (Corona har satt en full stopper for det, har ikke tatt t banen engang siden mars :-)) Anonymkode: cf4d6...851
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #19 Skrevet 28. oktober 2020 Sånn var eksen min i alle år også, uten at jeg tenkte på det som et problem. Har ikke tenkt over det i det hele tatt før jeg så dette innlegget. Det var et sted han ville for å stå slalom, men jeg ville ikke stå slalom, ikke der i hvert fall. Han reiste med andre dit da. Alle er ikke like gode på planlegging eller så opptatt av å reise. Eksen min ville heller ha hytte og reise dit veldig ofte, det foreslo han omtrent hver uke etter vi bygde den. 😅Folk er forskjellig. TS: At han reiste mye før dere møttes betyr ikke at han tok initiativ de til de reisen heller. Dessuten kan man bli litt lei av å reise. Jeg har reist utrolig mye, og nå klarer jeg meg fint uten de store turene. Opplevelser og variasjon må jeg ha, men vil gjerne slippe pakking og bruke mye tid på selve reisen. Drar gjerne til samme land flere ganger og slikt. Jeg som syns mine foreldre ble så kjedelige da de kjøpte feriehus i et annet land, har nå blitt sånn selv. Anonymkode: d2371...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå