AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Del Skrevet 23. oktober 2020 Både til menn og kvinner. Siklemerker, te, andre ting osv. Anonymkode: 0dda0...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesorg Skrevet 23. oktober 2020 #2 Del Skrevet 23. oktober 2020 Rituals vil jeg anbefale dersom du er glad i såper, duftlys og deres lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, hjertesorg skrev: Rituals vil jeg anbefale dersom du er glad i såper, duftlys og deres lukter. Er det verdt prisen eller er det masse små vareprøver? Brent meg på den før. Anonymkode: 0dda0...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Del Skrevet 23. oktober 2020 Lakrids! 😋 Anonymkode: 4f16a...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesorg Skrevet 23. oktober 2020 #5 Del Skrevet 23. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det verdt prisen eller er det masse små vareprøver? Brent meg på den før. Anonymkode: 0dda0...537 Jeg synes den er verdt det, siden man får spenningen og overraskelsen i tillegg til å få prøvd ulike dufter og produkter i mindre strl enn man ellers får kjøpt i deres butikk. Fikk i fjor bl.a maskara og serum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå