Gå til innhold

Dusjer dere om morgenen eller om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør dere? Dusjer dere på morgenen før jobb eller på kvelden før dere legger dere?

Anonymkode: 6fbca...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om kvelden, er for lat om morgenen. 

Anonymkode: b1b6d...1cb

• Liker 4
Skrevet

På kvelden - tar så sinnsykt lang tid å føne håret, orker ikke det på morgenen. Liker heller ikke legge meg "skitten". Dusjer av og til på morgenen om jeg bare skal skylle kroppen.

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker egentlig best morgenen. Mitt hår former seg på rare måter om jeg sover med vått hår. Orker heller ikke stå med føneren rett før jeg legger meg. Unntaket er vist jeg har trent på kvelden. 

• Liker 3
Skrevet

Føler meg mest fresh når jeg dusjer på morgenen. 

Anonymkode: 3f199...494

• Liker 4
Skrevet

Liker best å dusje om kvelden og å legge meg ren i sengen. Man svetter jo kanskje litt iløpet av natten så jeg må iallefall vaske meg under armene og nedentil når jeg står opp om morgenen. Føler meg fresh ellers. 

En sjelden gang må jeg dusje om morgenen, men liker det ikke. 

Når jeg dusjer meg om kvelden føler jeg at huden får fornye seg iløpet av natten og at den smører seg selv mens jeg sover. Bruker ikke hudkrem eller noe annet. 

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, little fairy skrev:

Jeg liker egentlig best morgenen. Mitt hår former seg på rare måter om jeg sover med vått hår. Orker heller ikke stå med føneren rett før jeg legger meg. Unntaket er vist jeg har trent på kvelden. 

Hvorfor i alle dager sove med vått hår? Det er jo ukomfortabelt og ikke bra for håret. Om du lar det tørke først (dusj noen timer før legge tid), får du ikke rar form på håret når du står opp

Anonymkode: 30d7e...b80

• Liker 4
Skrevet

Æsj, ekkelt å ikke dusje om morgenen med tanke på hvor mye man svetter på natten, og gå rundt og lukte sovelukt på jobb osv. Men, kg er ikke som andre tydeligvis.

Anonymkode: 6cc0d...1ef

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsj, ekkelt å ikke dusje om morgenen med tanke på hvor mye man svetter på natten, og gå rundt og lukte sovelukt på jobb osv. Men, kg er ikke som andre tydeligvis.

Orker ikke å sto opp 2 timer tidligere for å dusje. Har også langt hår som bruker lng tid på tørk

• Liker 5
Skrevet

Foretrekker på morgenen, definitivt. Dusjer bare på kvelden hvis jeg er veldig skitten eller har trent.

Anonymkode: f3e72...0ef

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke å sto opp 2 timer tidligere for å dusje. Har også langt hår som bruker lng tid på tørk

2 timer på å dusje? Jaja som sagt, mange av dere kg-folk er ikke som andre.

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 timer på å dusje? Jaja som sagt, mange av dere kg-folk er ikke som andre.

Tar sin tid hvis man har langt hår😅

• Liker 8
Skrevet

Om kvelden såklart, uhygiensik å legge seg i senga når man er skitten (man får mye bakterier og forurensing på seg iløpet av en dag, gammel deodorant etc), og spesielt i disse tider.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Værre å ikke dusje før man legger seg naken i en seng, der man også har sex.  En ting hvis man lukter svette ila en natt, men det har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 181e3...441

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om kvelden såklart, uhygiensik å legge seg i senga når man er skitten (man får mye bakterier og forurensing på seg iløpet av en dag, gammel deodorant etc), og spesielt i disse tider.

Værre å ikke dusje før man legger seg naken i en seng, der man også har sex.  En ting hvis man lukter svette ila en natt, men det har jeg aldri opplevd.

Om man har hatt sex der spiller det jo ingen rolle om du legger deg ren, da er sengen skitten. 

Bedre å dusje på morgenen, slik at man møter mennesker ren og pen. Man kan dusje på kvelden i tillegg om man ønsker det. 

Anonymkode: bdb14...e34

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde en periode fra 14 års alder da jeg dusjet på kvelden, alltid. Så skjedde det noe rart noen år senere, tipper rundt 19/20 års alder da jeg nærmest fikk tvangstanker om jeg MÅTTE dusje på morningen. Det selv om jeg hadde trent kvelden før og måtte dusje da likevel. Det varte til jeg fikk barn 😂 Nå har jeg ikke sjans til å dusje på morningen. Barna våkner tidlig og trenger litt hjelp i tillegg til matpakker og alt annet. Jobber med småbarn så håret er alltid flettet eller satt opp på andre måter så om det blir litt deformert i sengen gjør ikke noe. 

Anonymkode: 641dd...5ce

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man har hatt sex der spiller det jo ingen rolle om du legger deg ren, da er sengen skitten. 

Bedre å dusje på morgenen, slik at man møter mennesker ren og pen. Man kan dusje på kvelden i tillegg om man ønsker det. 

Anonymkode: bdb14...e34

Har jo håndkle under, og dusjer jo etter sex igjen (glidemiddel) Er da ikke hygiensik å legge seg skitten, spesielt i disse tider.

Men er jo ren og pen når man våkner (etter å ha ligger noen timer i en helt ren seng og nydusjet. Med mindre man svetter som en gris ila natten). Og man bruker jo bidet/dusjer nedentil etter avføring om morgenen, og vasker såklart ansiktet.

Man får enormt mye forurensing og skitt og bakterier på seg ila en dag ute av huset.

• Liker 6
Skrevet

Dusjer morgen og kveld stort sett hver dag.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager sove med vått hår? Det er jo ukomfortabelt og ikke bra for håret. Om du lar det tørke først (dusj noen timer før legge tid), får du ikke rar form på håret når du står opp

Derfor jeg dusjer om morgenen. Da kan håret lufttørke. Kan dusje på kvelden noen dager, men da går jeg med håret i en dott dagen etter. 

Skrevet

Kvelden

Anonymkode: 596b3...054

• Liker 2
Skrevet

Kvelden. Har lite energi pga sykdom, så er best å gjøre det på kvelden så jeg kan gjøre andre ting på morgenen :)

Anonymkode: e2a42...13d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...