Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen små historier om hva slags hormonutbrudd man har hatt som gravid?

Jeg er veldig rolig og hyggelig til vanlig, men de tre siste graviditetene har jeg hatt et par hendelser som er litt komiske i etterkant:

Var en gang jeg og mannen lagde salat, så hadde han tatt løk-endene og lagt oppi, og jeg bannet og steikte og flakset ut døren tok bussen i 20 min dro innom jobben til ei venninne for å klage på dette her, så ringte han og beklaget seg og kom å hentet meg😅

En dag etter jobb(ca 7-8 mnd på vei) tok jeg bussen hjem, og hadde trykket på knappen hvorpå bussjåføren presterte å kjøre videre, og jeg ropte og han så ikke i speilet en gang så jeg skrek noe surt og bannet høyt til mannen og glemte alt av manerer og folkene rundt...Sto der og hadde så vondt i beinene etter ståjobb i mange timer, så tanken på å måtte gå ekstra var bare for mye.

Dette svangerskapet har jeg begynt å hylgrine av 2 stk på Finn.no, fordi den ene hadde solgt meg noe med en misforståelse og ikke ville rette opp i dette, og samme dag fikk jeg et litt frekt svar fra ei som lurte på om jeg kom for å hente noe denne dagen, jeg holdt på å gå ut av skinnet mitt av at folk kunne være så uhøflige som de var.

Kjente ganske fort etter disse episodene at jeg ikke var helt meg selv🤭

Andre?

Anonymkode: 47209...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...