AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Verste menneskene jeg vet er de som har så sterke meninger og skal mene noe om alt hele tiden.. men som aldri tør å stå for det de mener når det gjelder.. da gjemmer de seg bak andre. f eks jobbmøter.. vi kan sitte å prate og prate og være så enige, men når ting skal taes opp i plenum er det ingen som mener noe plutselig.. Anonymkode: 74bf8...56d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg har kjent noen sånne opp igjennom årene. De prøver alltid å få andre til å ta sine kamper for seg, men mener ingenting i plenum. Men jeg har lært - de kampene får de ta selv! Anonymkode: d4742...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjent noen sånne opp igjennom årene. De prøver alltid å få andre til å ta sine kamper for seg, men mener ingenting i plenum. Men jeg har lært - de kampene får de ta selv! Anonymkode: d4742...bdc Nettopp!! Godt skrevet. Akkurat slik er det.. de er livredde for å bli upopulær og vil andre skal ta kampene.. samme her! Har lært jeg også.. har satt meg selv i klem flere ganger ved å bli påvirket til å si det de mener.. kampene får de ta selv Anonymkode: 74bf8...56d 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 På 23.10.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev: Verste menneskene jeg vet er de som har så sterke meninger og skal mene noe om alt hele tiden.. men som aldri tør å stå for det de mener når det gjelder.. da gjemmer de seg bak andre. f eks jobbmøter.. vi kan sitte å prate og prate og være så enige, men når ting skal taes opp i plenum er det ingen som mener noe plutselig.. Anonymkode: 74bf8...56d Jeg kjenner bare sånne jeg. Feige og rappkjefta folk som sier de skal støtte deg og at det og det skal skje om x skjer eller noen gjør noe mot meg, når det skjer så er det tyst fra deres side ALLTID. Familien min suger og det samme har vennskap og kjæresteforhold gjort! er så mange fæle mennesketyper og ustabile folk der ute. men de aller verste er de som blir helt psyko og blir voldelige og jævlige så fort folk er uenige med de. Jeg har en eks som er sånn, har banket meg opp nesten engang, skikkelig ufyselig type, men venner og dame har han enda han er helt umulig å forholde seg til. Han banker folk og har et sinne som er utrolig slitsomt, han truer jo folk når de ikke sier eller gjør som han vil. Han er 28 forresten, men rart han ikke sitter i fengsel og har folk rundt seg. Han har jo truet sin egen mor engang også. Jeg vet om flere menn her jeg bor som har bosset rundt og slått ned alt og alle rundt seg, de blir verken dømt eller straffet på noen måte og lever et behagelig liv med barn, partner og venner... jobb får de også... mens man som dame blir stemplet og forhatt i evigheter så fort man sier imot noen eller står opp for seg selv. Man blir stemplet som gal da vet dere, og alle snur ryggen til deg. Anonymkode: f2794...3a7
Troyamin Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner bare sånne jeg. Feige og rappkjefta folk som sier de skal støtte deg og at det og det skal skje om x skjer eller noen gjør noe mot meg, når det skjer så er det tyst fra deres side ALLTID. Familien min suger og det samme har vennskap og kjæresteforhold gjort! er så mange fæle mennesketyper og ustabile folk der ute. men de aller verste er de som blir helt psyko og blir voldelige og jævlige så fort folk er uenige med de. Jeg har en eks som er sånn, har banket meg opp nesten engang, skikkelig ufyselig type, men venner og dame har han enda han er helt umulig å forholde seg til. Han banker folk og har et sinne som er utrolig slitsomt, han truer jo folk når de ikke sier eller gjør som han vil. Han er 28 forresten, men rart han ikke sitter i fengsel og har folk rundt seg. Han har jo truet sin egen mor engang også. Jeg vet om flere menn her jeg bor som har bosset rundt og slått ned alt og alle rundt seg, de blir verken dømt eller straffet på noen måte og lever et behagelig liv med barn, partner og venner... jobb får de også... mens man som dame blir stemplet og forhatt i evigheter så fort man sier imot noen eller står opp for seg selv. Man blir stemplet som gal da vet dere, og alle snur ryggen til deg. Anonymkode: f2794...3a7 Du burde bytte ut omgangskretsen din! Siste del av innlegget ditt er bare rotete og har ingenting med det du startet HI med. Forstår ikke helt hva du vil med slike innlegg? 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Dette er en gjenganger på arbeidsplassen. De samme folkene er helt enig på 2 og 3-mannshånd og har mange sterke meninger, men så snart vi har møte og skal drøfte det så sitter de bare der og bare holder kjeft. Andre tar kampen for de hele tiden. Anonymkode: c9639...0a2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en gjenganger på arbeidsplassen. De samme folkene er helt enig på 2 og 3-mannshånd og har mange sterke meninger, men så snart vi har møte og skal drøfte det så sitter de bare der og bare holder kjeft. Andre tar kampen for de hele tiden. Anonymkode: c9639...0a2 Det er så irriterende.. nesten så en får lyst å si: du snakket jo om at... osv Anonymkode: 74bf8...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå