spinnwild Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Så fort vi visste hvem vi ville ha. 18uker på vei 🤣
Amatariel Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Med nr. 1 spurte vi 2 måneder før termin, nr. 2 4 måned før termin og nr. 3 husker jeg faktisk ikke 😅 Føler ikke det er noe fasitsvar her. Gjør det som føles best etter man vet hvem man vil spørre. Jeg syns det var koselig å spørre venninnen min på nyttårsaften under fest f.eks, for da hadde nylig bestemt oss. Og neste gang ble et vennepar spurt da de ble fordi vi møtte dem ansikt til ansikt (bor til vanlig på andre siden av landet).
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Husker ikke nøyaktig når, men vi hadde navnene klare ca ei uke før vi snakket med prestekontoret og avtalte tid for dåpen. Og vi fortalte ikke våre foreldre hvem vi hadde valgt før alt var bestemt (vi kjenner våre mødre, for å si det sånn...). Anonymkode: a83b4...83a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er fadder- ble spurt ca to mnd før snuppa ble født Anonymkode: 1c949...66a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Vi venter første baby i desember/januar, og har spurt hun vi ønsker som fadder, spurte rett etter oul, har også tenkt å ha ett vennepar men vi har bestemt oss for å ikke spørre før vi ser om kontakten fortsatt er bra når vi får barn. Siden vi er de første med barn av vennene våre. Anonymkode: 9c976...a89
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Takk for svar. Termin neste uke og vi har ikke spurt noen enda. Vi har tenkt at det kanskje er greit at barnet blir født og at alt er okei, så spør vi. Ville allikevel høre for vi vet jo ikke hva som er «normalen» Vi ønsker å døpe når barnet er mellom 2-3 mnd slik kirken ønsker, så vi må jo få ut fingeren og spørre så snart barnet er født da:) Anonymkode: 5c4b5...28e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 Har ingen planer om å spørre noen før det nærmer seg en dåp Anonymkode: 419c2...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå