AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei! Jeg er alenemor til ei på 9 år. Har lyst til å ha skikkelig kvalitetstid i helgene ettersom ukedagene er så hektiske. Men, synes det er vanskelig å komme på noe vi kan gjøre osv. Har dere forslag? Hva gjør dere? Anonymkode: 8137a...edb
Rynnsi Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Se på en film, gå en liten tur, gjøre noe praktisk sammen, lære henne noe nytt. Gjøre noe dere ikke har gjort før. Mye man kan gjøre vet du.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Hva ønsker hun å gjøre da? 9 åringer er jo svært forskjellige. Min jente liker å dra på bytur med kafé å kike i butikker, kino, bake, ha venner på besøk, dansespill på Switch eller noe så enkelt som badeland. Anonymkode: 38fb8...53f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Stort sett ingenting. Venner er viktig, mye bedre enn å henge med foreldre. Av og til drar vi på hytta. Men å få tid til venner er helt klart viktigst. Anonymkode: db529...e8d
^^Belle^^ Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Min 9-åring elsker å dra til byen og gå på kafe, bibliotek, badeland, klatreveggen, kino, bowling, se film hjemme med middag på stuebordet, gå tur i fjellet og spille fotball.
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Spørs hvor dere bor, men de fleste 9 åringer synes det er stas å dra til byen og gå på kino, bowle, spise noe godt på cafe/restaurant, shoppe litt etc.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Vi pleier å rusle til byen, gå på biblioteket og låne bøker, og så sette oss på en koselig kafé med gode lenestoler og bestille noe godt å drikke mens vi leser bøkene. Det er stas når dette blir gjort regelmessig, og blir en fast helge-greie. Anonymkode: 95362...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er også helt alene med ei på ni. Vi har i mange år brukt lørdager til byturer, og søndager til ut på tur i naturen med niste. Evt svømmehall. Nå betyr venner mer og mer så er ikke hver helg vi får til begge deler. Men husker hun sa for ett eller to år siden "mamma jeg elsker å være på tur med deg" 💕 Du kan jo også spørre henne om hun har noen ønsker. Anonymkode: 42f7b...bba
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Går turer, spiller kort og brettspill, har filmkveld med popcorn, strikker og hekler, tegner, hører på musikk og danser sammen. Innimellom har vi overnatting eller tar oss en bytur med kino/kafé. Anonymkode: 818d0...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå