AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Overhørte et par kvinnelige venner diskutere hår på overkroppen til menn på en fest. En av de sa at hun hadde nærmest et dyrisk begjær til menn med mye hår på overkroppen. Og hun andre ble litt nærmest tent av det, kunne se at hun ble "kåt i blikket" på en måte. Ble litt overrakset. Er normalt behåret på overkroppen selv, og trodde det var dette damer foretrakk? Takker for alle ærlige svar fra damer. Anonymkode: b8be6...95e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Overhørte et par kvinnelige venner diskutere hår på overkroppen til menn på en fest. En av de sa at hun hadde nærmest et dyrisk begjær til menn med mye hår på overkroppen. Og hun andre ble litt nærmest tent av det, kunne se at hun ble "kåt i blikket" på en måte. Ble litt overrakset. Er normalt behåret på overkroppen selv, og trodde det var dette damer foretrakk? Takker for alle ærlige svar fra damer. Anonymkode: b8be6...95e Hår på brystet, ja takk! Normal mengde (hva nå enn det måtte bety) Anonymkode: 3b6cb...916 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Nei takk, jeg trodde ikke at damer liker menn som har dørmatte både foran og bak, langs armene og på skuldrene. Det er avtennende og ikke noe som tiltrekker meg. Anonymkode: 1ddd0...328 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei takk, jeg trodde ikke at damer liker menn som har dørmatte både foran og bak, langs armene og på skuldrene. Det er avtennende og ikke noe som tiltrekker meg. Anonymkode: 1ddd0...328 Kan det være at dyriske begjæret gjaldt kun i en seksuell setting, en sånn engangs greie? Anonymkode: b8be6...95e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Har vært sammen med menn med bare litt hår på brystkassen, og sånn helt normalt ellers.. Så ble jeg kjent med samboeren min, ble jeg litt sånn "wow!". Hårete som en gorilla.. Jeg tar meg fremdeles i å bare sitte se på han når han går halvnaken, og tenke hvor fantastisk deilig han er.. Anonymkode: 6d6da...b5c 7
rebella81 Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Menn må ha kroppshår. Maskulint og flott. Mannen min er veldig behåret, også på ryggen. Sånn er han og sånn er det. Hadde aldri i verden avvist en flott mann fordi han liksom hadde kroppshår over smertegrensen 🙄 Så lenge han er ren og pen og tar vare på seg selv er alt greit. 6
Pingvinen Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Hårete menn er sexy... Og jeg ønsker heller ikke at mannen skal være barbert nedentil... 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 ELSKER hårete menn! 😍 Synes det er maskulint og drit sexy. Anonymkode: ecbbd...bb4 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ELSKER hårete menn! 😍 Synes det er maskulint og drit sexy. Anonymkode: ecbbd...bb4 Ha ha ha de damene jeg har hatt er akkurat lik De blir helt ville av det, noen av de stryker på meg hele tiden i sengen og digger dette. Finner det litt rart selv når jeg ser ut som en "varulv" De få som ikke liker det? Det får bare være, har aldri møtt de. Da hadde de stukket ganske kjapt på første date når jeg har øverste knapp åpnet i skjorten er det ikke vanskelig å se at det er skog der. Anonymkode: cfae2...751 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg elsker også hårete menn! De må ikke ikke ikke barbere seg noen steder! Anonymkode: 5512a...fc4 3
Milky Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Jeg liker hårete menn, helst med skjegg, mye hår på bena osv. Men liker ikke en jungel på brystet, synes det er ekkelt. Hår på hele ryggen er også ekkelt. Mannen har hår ned fra navlen og litt rundt brystvortene det er greit synes det er sexy. Men sånn pelslag over hele brystet synes jeg er usexy. Endret 23. oktober 2020 av Badbunny
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 På brystet så mye eller lite som det er. På ryggen og veldig på armer blir for mye for meg. Anonymkode: 579a3...88d 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 Masse kroppshår er font det. Men barber ballene hvis du vil ha den beste BJen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #14 Skrevet 24. oktober 2020 I don't care... Jeg trodde jeg gjorde det, har aldri likt hår på menn (annet enn på hodet) tidligere. Så satt jeg plutselig det med en partner med mye hår på brystet - og det var overraskende deilig. Men menn uten hår på brystet er akkurat like sexy. Det handler vel mer om personlige preferanser enn om en universell standard for hvor mye brysthår damer tenner på? Anonymkode: 80244...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #15 Skrevet 24. oktober 2020 Jo mer hår, jo bedre. Men stuss gjerne nedentil. Ikke godt med hår i munnen 😉 Anonymkode: 37995...6a3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #16 Skrevet 24. oktober 2020 Foretrekker menn uten så mye hår. Litt på brystet og nede på magen mot penis er fint, men når det blir på ryggen, armer osv så blir det for mye for meg. Trenger ikke være glattbarbert der nede, men gjerne stuss det litt. Anonymkode: b5a57...443 2
Peanut Skrevet 24. oktober 2020 #18 Skrevet 24. oktober 2020 Dét kommer an på mannen det ^^, Sean Connery i sin tid som Bond- nice! Samboer- svært lite ^_^
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #19 Skrevet 24. oktober 2020 Det er umulig å forstå seg på heterofile kvinner. Anonymkode: 014d2...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #20 Skrevet 24. oktober 2020 Hår på brystet er greit, men ikke pels på ryggen🦧 Anonymkode: efa86...ef1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå