AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Tenkte jeg skulle lage en kalender med sexy bilder av meg selv til mannen i julegave. Men så ble jeg så usikker på det å sende inn bildene for å få laget denne kalenderen. Er det trygt? Er det noen som helst sjanse for at fotoselskapet kan misbruke bildene mine? Anonymkode: 84cca...5c8
Frøkensina Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Trodde det stod lettkledde biler og var spent på hva det var Jeg aner ikke hvor trygt det er, en sjanse for at de kommer på avveie er det vel. 1
Fioljenta Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg liker egentlig ideen, men bare et spørsmål: Hva har du tenkt at han skal gjøre med kalenderen? Henge den opp på veggen? Hvis det er bilder som tåler å bli sett av venner og familie han får på besøk, så tror jeg ikke det er et problem at de kommer på avveie... Eller? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har jobbet ved et større fotolaboratorium og der var det bilder av lettkledde som kom opp på veggen. Ikke greit! Anonymkode: e45fb...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå