Gå til innhold

Stormende forelsket - mistet henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter først å ha blitt helt sykt forelsket i jente så fikk jeg beskjed i kveld om at det ikke blir noe. 
Jeg er i 40-åra og griner som en unge, føles som at livet glipper og er over...

Akkurat nå er det helt grusomt, jeg kommer aldri til å komme over henne - hun er helt unik, helt fantastisk...hvordan kan jeg være så uheldig!!

Jeg elsker henne, og nå gjør det så vondt!

Anonymkode: 973f6...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg! Dette er vondt! 

Anonymkode: 87b21...ad2

• Liker 9
Skrevet

❤️ 

Jeg vet hvordan du har det. Jeg skal derfor bruke litt tid på å gi meg mine beste råd! 

Etter jeg ble dumpet av min livs kjærlighet var jeg desperat, og begynte selvfølgelig å google "how to get your ex back". Jeg kom over en del YouTube-videoer om temaet, og de har virkelig hjulpet. Både for distraksjon (de to første ukene klarte jeg ikke et våkent øyeblikk uten å høre på de, det første jeg gjorde i senga da jeg våknet var å sette på en ny video). Det finnes en del relationship coaches som kapitaliserer på at man vil få eksen tilbake. De vil selvfølgelig bare tjene penger MEN rådene deres er veldig gode, og de har mange gode poenger. Du må selvfølgelig også tenke litt selv. Det er ingen garanti, men de gir deg de beste oddsene. For min del var det enklere å komme over de første forferdelige ukene ved å i det minste tenke at jeg gjorde alt jeg kunne for å få han tilbake.

En del av rådene virker counter-intuitive, det er derfor det er viktig at du ser de umiddelbart, så du ikke skader sjansene dine. 

Kort oppsummert går de ut på dette; ikke tigg eller be om at hun skal bli, gi henne bruddet, fordi hun har allerede bestemt seg, og hvis du tigger og ber blir hun mer sikker på at hun har deg og det blir lettere for henne å gå - hun kan jo alltids bare ombestemme seg! Det du trenger å gjøre er å la henne gå med et godt inntrykk av deg, slik at hun raskere kan angre. ALLE angrer på et tidspunkt, og din beste sjanse for å få henne tilbake er om hun har separasjonsangst. 

Husk at du fikk henne forelsket i utgangspunktet! Med andre ord er i du i haugen av gutter hun ser potensiale i, hun har syntes du var attraktiv og kjærestemateriale i første omgang, du har det som trengs! 

Start med å se denne: 

Jeg anbefaler Coach Lee på det varmeste. Andre coacher jeg anbefaler er følgende:

Coach Lee: Behagelig, veldig målbevisst og etter min mening de mest pragmatiske rådene hva gjelder no contact.

The Love Chat: Korte snutter, mange temaer, mer "empowering" og mer fokusert på hva du må gjøre. Lett å høre på, har også en podcast. Jeg brukte å ha den på øret med en gang jeg tok toget, kjørte bil eller gikk på butikken. Han lager ikke like oversiktlig strategier som Coach Lee, han er mer fokusert på deg og din fremgang. Se spesielt det om Fading Affect Bias, det gir deg motivasjon til å følge no contact! 

Craig Kenneth: Mer psykologi, men veldig god på å "roe ned" når man føler at man har panikk over noe, at man må la det gå tid osv. Når man bekymrer seg for at den andre ikke tenker på deg, eller savner deg. Her er det fag i bunnen! 

Clay Andrews: Også ganske bra content. 

Typisk kommer Chris Seiter og Love Advice TV opp først, men disse er vesentlig mer "kjøpt og betalt", så hvis du ser disse så se med omhu. 

Min erfaring er at det FUNKER. Jeg trodde virkelig alt håp var ute, og har blitt dumpet tre ganger. Første gangen hadde jeg minimal strategi, men kjørte no contact og han kom tilbake etter seks måneder. Krypende og angrende. 

Andre gangen var jeg veldig strategisk, og han kom tilbake etter to måneder.

Denne gangen har det gått tre måneder, og det har vært helt fuckings jævlig hvert minutt av det, han har datet noen andre, men jeg har holdt stand og jobbet beinhardt, og det begynner faktisk å bære frukter nå. Jeg vet hva jeg skal gjøre så jeg ikke feiler! 

Det er ingen garanti, men dette er mine beste råd, og jeg ønsker deg lykke til i tiden som kommer. Det er beintøft å bli slått opp med av den man vil være sammen med ut livet, man føler man blir røvet for all fremtiden. Jeg syntes det var lettere å ha en strategi. Det ga meg også motivasjon til å ikke ville legge meg ned og dø. 

❤️ 

Anonymkode: 3a0e2...e46

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det FUNKER. Jeg trodde virkelig alt håp var ute, og har blitt dumpet tre ganger. Første gangen hadde jeg minimal strategi, men kjørte no contact og han kom tilbake etter seks måneder. Krypende og angrende. 

Andre gangen var jeg veldig strategisk, og han kom tilbake etter to måneder.

Denne gangen har det gått tre måneder, og det har vært helt fuckings jævlig hvert minutt av det, han har datet noen andre, men jeg har holdt stand og jobbet beinhardt, og det begynner faktisk å bære frukter nå. Jeg vet hva jeg skal gjøre så jeg ikke feiler! 

Unnskyld at jeg spør, men på hvilken måte kan du virkelig mene at det FUNKER, når du er til med den samme taktikken på tredje personen? Da må det jo ha blitt slutt igjen med først den ene og så den andre. Hva mener du at skal endre seg, dersom person nummer tre kommer tilbake?

Anonymkode: 421ff...185

• Liker 21
Skrevet

Klem! Uff, det gjør skikkelig *#+#^ vondt, føler med deg. ❤️ Husk å vær snill med deg selv, kjærlighetssorg kjenner ingen alder.

Anonymkode: a66ae...943

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det var lettere å ha en strategi.

Men hvorfor ikke heller finne en som virkelig har lyst til å være kjæresten din?

Det du beskriver høres ut som et evig stategi-spill, hvor du klarer å lokke noen tilbake for en stakket stund...for så at de går sin vei igjen.

Man har sjans på bedre folk hvis man skrur opp selvrespekten, ikke hvis man skrur den ned.

Anbefaler TS å la dette gå sin gang. Om hun ombestemmer seg, still krav! Det vil lønne seg bedre.

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg spør, men på hvilken måte kan du virkelig mene at det FUNKER, når du er til med den samme taktikken på tredje personen? Da må det jo ha blitt slutt igjen med først den ene og så den andre. Hva mener du at skal endre seg, dersom person nummer tre kommer tilbake?

Konseptet er jo ikke noen garanti, men at det er bedre å la de gå og fokusere på deg selv for å gi deg selv best mulig sjanse, ikke for å lure noen. Det er bedre å gi slipp, gå no contact, da vil det ha et av to utfall; enten kommer de tilbake, eller så kommer du lettere over de. Ikke prøv å ha et halvveis forhold på deres akkord. De som går bruker ofte den de går fra for å gå videre selv på enklest mulig måte. Det er ikke TS sin oppgave å gjøre det lett for henne. Jeg har selv gjort det slutt hvor jeg har tatt kontakt og holdt kontakten med han fordi jeg ikke har vært sikker, og ved å ha han var det lettere for meg å gå videre uten å ha så kjærlighetssorg. Det er helt naturlig. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ikke heller finne en som virkelig har lyst til å være kjæresten din?

Det du beskriver høres ut som et evig stategi-spill, hvor du klarer å lokke noen tilbake for en stakket stund...for så at de går sin vei igjen.

Man har sjans på bedre folk hvis man skrur opp selvrespekten, ikke hvis man skrur den ned.

Anbefaler TS å la dette gå sin gang. Om hun ombestemmer seg, still krav! Det vil lønne seg bedre.

Tror du misforstår, derfor anbefaler jeg å se videoen fordi de forklarer bedre enn meg. Det er ikke for å ha et evig strategi-spill, men den beste måten å gå med mest mulig selvrespekt! Ikke være den stakkaren som ble dumpet. Det er ingen som vet hvordan ting vil være om tre måneder. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konseptet er jo ikke noen garanti, men at det er bedre å la de gå og fokusere på deg selv for å gi deg selv best mulig sjanse, ikke for å lure noen. Det er bedre å gi slipp, gå no contact, da vil det ha et av to utfall; enten kommer de tilbake, eller så kommer du lettere over de. Ikke prøv å ha et halvveis forhold på deres akkord. De som går bruker ofte den de går fra for å gå videre selv på enklest mulig måte. Det er ikke TS sin oppgave å gjøre det lett for henne. Jeg har selv gjort det slutt hvor jeg har tatt kontakt og holdt kontakten med han fordi jeg ikke har vært sikker, og ved å ha han var det lettere for meg å gå videre uten å ha så kjærlighetssorg. Det er helt naturlig. 

Tror du misforstår, derfor anbefaler jeg å se videoen fordi de forklarer bedre enn meg. Det er ikke for å ha et evig strategi-spill, men den beste måten å gå med mest mulig selvrespekt! Ikke være den stakkaren som ble dumpet. Det er ingen som vet hvordan ting vil være om tre måneder. 

Det du beskriver er ikke selvrespekt en plass!  

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er ikke selvrespekt en plass!  

Neivel, så fint for deg at du mener det. vi mener forskjellige ting og du står fritt til å råde TS akkurat det du vil. Jeg gir mine råd i beste mening, og driter egentlig i hva du syntes om det. Jeg forteller det jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg! 

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel, så fint for deg at du mener det. vi mener forskjellige ting og du står fritt til å råde TS akkurat det du vil. Jeg gir mine råd i beste mening, og driter egentlig i hva du syntes om det. Jeg forteller det jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg! 

OK.

Jeg skulle ønske noen fortalte deg at du ville hatt det bedre om du kun gikk for de som virkelig elsket deg og ville gjøre alt for deg. Det er de menneskene man har det best sammen med.

Men jeg har selv vært der at jeg trodde ting skulle være vanskelig. Og dermed falt jeg ikke for de enkle og lette, kun for de kompliserte.

Hvem man tiltrekkes, hvordan det går, og hva man gjør med det - alt! - handler om hva slags syn man har på seg selv. Og det igjen, handler om hva man er vokst opp med. 

• Liker 4
Skrevet

Og jeg har nylig avsluttet et forhold med en mann jeg er sinnsykt forelsket i. Jeg kunne kommet til å elske ham, men han er gift og vil ikke forlate kona. Så da ble det slik. Forferdelig vondt, og jeg gråter også som en unge. Men det var det rette for begge parter. Klem til TS 💔

Anonymkode: f1e2a...e27

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

...

Anonymkode: 024d7...7f3

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

... ...

Skrevet

Hvis du ombestemmer deg, tror jeg der er en del andre kvinner som kunne tenke seg en mann som sipper over dem. Inkludert undertegnende. 

Anonymkode: 58e76...b1b

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ombestemmer deg, tror jeg der er en del andre kvinner som kunne tenke seg en mann som sipper over dem. Inkludert undertegnende. 

Anonymkode: 58e76...b1b

Ja, samme her. Lei av å være den som sipper.

Anonymkode: bb554...ab1

• Liker 2
Skrevet
På 22.10.2020 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Etter først å ha blitt helt sykt forelsket i jente så fikk jeg beskjed i kveld om at det ikke blir noe. 
Jeg er i 40-åra og griner som en unge, føles som at livet glipper og er over...

Akkurat nå er det helt grusomt, jeg kommer aldri til å komme over henne - hun er helt unik, helt fantastisk...hvordan kan jeg være så uheldig!!

Jeg elsker henne, og nå gjør det så vondt!

Anonymkode: 973f6...82e

Stå i det, kompis. Det er en prosess, men du kommer deg gjennom det. Plutselig en dag sitter du der og smiler vemodig over hva som kunne ha blitt. Sorgen er borte, og du sitter igjen med et vemodig, bittersøtt minne. Litt vakkert og litt trist, men ikke noe du ville vært foruten. Ønsker deg alt vel 😊

• Liker 7
Skrevet

Føler med deg TS. Og må si det er litt godt å se at også menn kan bli knust av brudd.

Å prøve å vinne noen tilbake forutsetter at det har vært et forhold som har vart en god stund. Jeg leser ikke innlegget til TS slik. De fleste fortsetter ikke å ha kontakt om de bare har datet en periode, og det bør de ikke heller. Det kommer ikke noe godt ut av å dyrke sorgen.

Anonymkode: dd525...72a

• Liker 2
Skrevet

En ting er sikkert. Man kan aldri tvinge noen til å være sammen med deg. 
Ønsker de ikke er det dødt løp, men man bør få alle kortene på bordet. Hvorfor ønsker hun ikke å være sammen med deg? Få svar på det så kommer du deg videre. 
Ble dumpet selv i sommer. Det sugde noe helt jævlig. Jeg gråt i flere dager. Jeg krevde svar på hvorfor han ikke ønsket å være sammen med meg. Han kom med vage svar som «det er ikke deg, men meg.» «du er fantastisk, men jeg er ikke klar for noe seriøst.» 

Jeg svarte tilbake «hvis du synes jeg er så fantastisk så er det ditt tap. Jeg kommer ikke til å vente på deg.» Så dro jeg. Ikke hørt et pip fra han igjen. Han er fortsatt singel. 

Jeg møtte en ny i høst. En fantastisk fyr som verdsetter meg for den jeg er. Som ønsker å tilbringe tid med meg. Han vokste jeg opp med, men jeg så han aldri. Han var en gammel klasse kompis. Plutselig ble han verdens kjekkeste og en utrolig omtenksom kjæreste. Det er håp for alle. Jeg trodde skuta var seilt siden jeg er skilt småbarnsmor. Prøvd å feilet i dating flere ganger etter skilsmissen. Jeg tror på kjærligheten og at det finnes noen for alle der ute. ❤️

Start å fokusere på deg selv. Så dukker det nok opp en fantastisk person en dag 😊❤️

Anonymkode: d4a45...a2d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...