AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei, jeg ønsker bare å lufte tankene mine litt og se om det er noen som har/er i samme situasjon. Moren min har alltid vært veldig distansert. Hun snakker verken om følelser, barndommen sin eller forholdet til søsken eller foreldre. Jeg føler på mange måter at jeg ikke kjenner henne. Vi har aldri noe å snakke om, og hun virker heller ikke interessert i meg. Moren min er heller ikke den personen man kan ta opp dette problemet med. Hun blir fort spydig og går i selvforsvar, så tror ikke det å snakke med henne om dette hjelper. Jeg er vel mer nysgjerrig å høre om det er noen andre som har opplevd en av sine foreldre slik. Hvordan ble forholdet mellom deg og den personen med årene når man blir eldre? Jeg er nemlig bekymret for at vi kommer til miste kontakten fullstendig etter jeg flytter ut. Anonymkode: 99824...59b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Har ingen råd å gi, men lurer på det samme. Anonymkode: 4ab69...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå