Gå til innhold

Hva er greia med at unge kvinner prøver å se utenlandske ut? Som Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun ikke italiensk far?

Anonymkode: 6c17b...1be

• Liker 15
Skrevet

Funkygine er jo halvt italiensk?

Anonymkode: 76944...119

• Liker 28
Skrevet

Har du sett brødrene hennes? Prøver de på det samme da? 😅

Anonymkode: bbe97...061

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Funkygine er jo halvt italiensk?

Anonymkode: 76944...119

Greit så glem henne, mens er gjelder andre også.

Anonymkode: c07f2...808

• Liker 1
Skrevet

Utenlandsk? Mener du brun, sånn som har vært in i årevis? Og Funkygine er btw halvt italiensk 🙄

Anonymkode: c8f06...745

• Liker 2
Skrevet

Hun Sofie ser jo ikke utenlandsk ut. Hun ser ut som en norsk brunette med restylane og spraytan...

Mulig at Kardashian-klanen har noe med det å gjøre

Anonymkode: 42072...cda

• Liker 13
Skrevet

Sofie Karlstad mener jeg er helnorsk. Skjønner ikke hva du vil fram til når du sier at de prøver å se utenlandsk ut. Er det fordi hun har mørkt hår? Det er flere etniske nordmenn som har svart og mørkbrunt hår.

Anonymkode: 178a8...cfe

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på de to du nevner. I linken ser man en jente som tydelig har kjøpt seg et andenebb. Og ser dermed litt merkelig ut (etter min mening). 

De fleste vet vel at at Funkygine er halvt italiensk, og av den grunn ser ganske sydlandsk ut. 

Anonymkode: c4e23...d2d

• Liker 7
Skrevet

Hva mener du med "se utenlandsk ut"? Ha mørkt hår og litt farge på kroppen? 

Funkygine har forresten italienske røtter. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sofie Karlstad mener jeg er helnorsk. Skjønner ikke hva du vil fram til når du sier at de prøver å se utenlandsk ut. Er det fordi hun har mørkt hår? Det er flere etniske nordmenn som har svart og mørkbrunt hår.

Anonymkode: 178a8...cfe

Hun har farget håret svart og huden brun. 

Anonymkode: 8a9ab...0d4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun Sofie ser jo ikke utenlandsk ut. Hun ser ut som en norsk brunette med restylane og spraytan...

Mulig at Kardashian-klanen har noe med det å gjøre

Anonymkode: 42072...cda

Kardashian-søstrene er forøvrig kvart armensk, så...🙄

Anonymkode: e0d16...42e

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøvde ikke å se utenlandsk ut i "min tid", men jeg elsket solarium fordi det varmet og jeg likte svart hår fordi det så mer volumøst ut. Så da ble det det. Enkelte trodde noe annet fordi jeg hadde mange utenlandske venner. 

Anonymkode: 677c4...c8e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å etterligne den naturlige sommerfargen de fleste nordmenn får, eller i det minste har mulighet til å få, er ikke det samme som å prøve å etterligne mørkhudede eller utlendinger. Det er heller ikke uvanlig å ha mørkt hår som etnisk norsk. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde svart hår da jeg var 20-25. Og knallbrun om sommeren fordi jeg lett blir brun. 🙄

Anonymkode: c8f06...745

Annonse
Skrevet

Funkygine er halvt italiensk. Men ellers så er det jo in å se eksotisk ut. Kylie Jenner f.eks. 

Anonymkode: b9093...7b0

• Liker 3
Skrevet

Har alt med Kardashians å gjøre, leste en artikkel her en dag hvor det stod om dette også, og hvordan de har gjort det in å være tan og svarthåret. 

Anonymkode: e6c41...c23

• Liker 1
Skrevet

Eigil Skallgrimson som kløyvde hodet til en en gjevnaldrende med øks når han var 8 år hadde svart hår. 

Anonymkode: 9da79...7e6

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor gidder du denne tråden engang til? Dette er blitt spurt om før hvor det ble påpekt at Jørgine er halvt italiensk. Du fikk også mange gode svar på hvorfor noen har mørkere trekk enn andre. Eksen min har mørkt hår, brune øyne og er bruk, men han er norsk. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Superbobla said:

Hvorfor gidder du denne tråden engang til? Dette er blitt spurt om før hvor det ble påpekt at Jørgine er halvt italiensk. Du fikk også mange gode svar på hvorfor noen har mørkere trekk enn andre. Eksen min har mørkt hår, brune øyne og er bruk, men han er norsk. 

Det er jo ikke poenget til ts at nordmenn ikke kan ha mørke trekk, men at de med hårfarge og spraytan jukser seg til noe annet og hvorfor de gjør det.

Anonymkode: e6c41...c23

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...