AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei! Kan kvinner bestille thai massasje? Her jeg bor, er det kun thailandsk massasje. Men jeg er gravid og jeg vil egentlig bare ha massasje på nakken og skuldrene fordi jeg har vondt. Er det liksom ok å spørre om? Anonymkode: fce35...db8
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 For et merkelig spørsmål? Hvorfor skulle ikke en kvinne kunne bestille en massasje? 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Du får sikkert happy ending også. Anonymkode: 6769a...201
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Hallo jeg vet ikke, derfor jeg spør. Kan noen heller svare saklig? Anonymkode: fce35...db8 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Du bestemmer hvor du vil ha massasje. Anonymkode: af1d3...867 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har hatt thaimassasje i snart 20år. Også da jeg gikk gravid. Tenkte aldri over at det var rart. Men det er kanskje bare meg?😅 Anonymkode: 663f7...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Ja det kan du de er helt vanlige massasjestudio som masserer med teknikkene de bruker. Min venninne går gjevnlig til en sånn og de løsner godt opp i rygg og nakke på henne. Anonymkode: b3843...3c7 2
Mjart Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo jeg vet ikke, derfor jeg spør. Kan noen heller svare saklig? Anonymkode: fce35...db8 Hva får deg til å tenke at det kanskje ikke er lov? Jeg kan forstå at du får noen kvasse svar her, for det er et litt rart spørsmål 🙈🙂 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Skjønner at du spør, her i bygda har akkurat det super seriøse thai massasje studioet blitt stengt grunnet såkalt hallik virksomhet og kjøp av seksuelle tjenester. Det er et studio som har vært brukt av alt fra bestemor til yngre, uten problemer, veldig god massasje. Endel menn fikk riktignok en annen type massasje 🙄. Anonymkode: 4de6b...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt thaimassasje i snart 20år. Også da jeg gikk gravid. Tenkte aldri over at det var rart. Men det er kanskje bare meg?😅 Anonymkode: 663f7...3c6 Er det sånn at de du har gått til har alternativer? Jeg kan ikke ligge på magen feks 😊 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det kan du de er helt vanlige massasjestudio som masserer med teknikkene de bruker. Min venninne går gjevnlig til en sånn og de løsner godt opp i rygg og nakke på henne. Anonymkode: b3843...3c7 Høres fint ut 😊 Anonymkode: fce35...db8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 11 minutter siden, Mjart skrev: Hva får deg til å tenke at det kanskje ikke er lov? Jeg kan forstå at du får noen kvasse svar her, for det er et litt rart spørsmål 🙈🙂 Men asså, må man være så krass da, eller skal jeg leve i uvitenhet 😅? Anonymkode: fce35...db8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du spør, her i bygda har akkurat det super seriøse thai massasje studioet blitt stengt grunnet såkalt hallik virksomhet og kjøp av seksuelle tjenester. Det er et studio som har vært brukt av alt fra bestemor til yngre, uten problemer, veldig god massasje. Endel menn fikk riktignok en annen type massasje 🙄. Anonymkode: 4de6b...0bd Å såpass ja.. Ja altså jeg har jo hørt rykter om thai massasje, happy ending osv.. Men de sier jo noe annet på nettsidene, og de har ikke akkurat noe annen massasje her i byen, jeg gidder ikke gå til fysioterapi, jeg vil bare ha litt massasje liksom 😂 Anonymkode: fce35...db8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 Haha jeg forstår godt at du spør! Jeg tenker også at slike steder er snuskete, fordi mange faktisk ER det. Men om det er eneste stedet, kjenner du kanskje noen som har vært der? Det finnes ikke noe hotell med spa-avdeling i nærheten da? Tror jeg heller hadde fått mannen min til å massere meg for å være ærlig. Anonymkode: 975d4...5b7 2
Mjart Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men asså, må man være så krass da, eller skal jeg leve i uvitenhet 😅? Anonymkode: fce35...db8 nei, er helt enig i at man ikke trenger å være kvass Tar tilbake at du må regne med kvasse svar, det er aldri Ok å svare frekt. Meen, at folk synes det er et litt rart spørsmål forstår jeg
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #17 Skrevet 22. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo jeg vet ikke, derfor jeg spør. Kan noen heller svare saklig? Anonymkode: fce35...db8 Det er helt lovlig, og ganske normalt. Ikke alle Thaimassasje-stedene driver med prostitusjon. Mange driver veldig seriøst. Har en venninne som har gått til massasje i 10 år, og sier at uten denne massasjen hadde hun ikke vært i stand til å jobbe. Anonymkode: 50772...69d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #18 Skrevet 22. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jeg forstår godt at du spør! Jeg tenker også at slike steder er snuskete, fordi mange faktisk ER det. Men om det er eneste stedet, kjenner du kanskje noen som har vært der? Det finnes ikke noe hotell med spa-avdeling i nærheten da? Tror jeg heller hadde fått mannen min til å massere meg for å være ærlig. Anonymkode: 975d4...5b7 Jeg kan spørre noen bekjente ihvertfall, kjenner ikke så mange her 😊 er ekstremt lite tilbud her. Faktisk ikke noe hotell med spa heller. Har farris bad i hjembyen, kanskje jeg drar dit. Mannen har tilbudt, men føler jeg må gi noe tilbake og jeg orker ikke mer stress nå. Vil fikse alt sjøl 😊 4 minutter siden, Mjart skrev: nei, er helt enig i at man ikke trenger å være kvass Tar tilbake at du må regne med kvasse svar, det er aldri Ok å svare frekt. Meen, at folk synes det er et litt rart spørsmål forstår jeg Det forstår jeg også, særlig hvis man ser på det som allmenkunnskap, noe som er litt relativt og..😊 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt lovlig, og ganske normalt. Ikke alle Thaimassasje-stedene driver med prostitusjon. Mange driver veldig seriøst. Har en venninne som har gått til massasje i 10 år, og sier at uten denne massasjen hadde hun ikke vært i stand til å jobbe. Anonymkode: 50772...69d De virker veldig seriøse utifra fb siden 😊 får kanskje ta kontakt ☺️ Anonymkode: fce35...db8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 Ja, har selv gjort det Anonymkode: 0ae65...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå