Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Føler du som kvinne noen ganger en slags missunnelse overfor noen av dine venninner i valg av partner.? Ikkje uvanleg å høyre utrykket kvinner imellom " Du som har en så kjekk, snill , og omsorgsfull mann". Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som kanskje ikkje er så bra ? Mange kvinner hevder at de ikkje finner den rette, og kanskje har det noe med at de fleste attraktive menn er opptatt. Eller kan det vera at kvinner som ikkje finner den rette er for kravstore overfor menn. ? Endret 22. oktober 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Det er vanlig blant kvinner, når de ser at en mann er populær må de ha han. Ser de en mann uten dame, som heller ikke er populær. Så er han ikke verdt mye. Anonymkode: c3857...234
visp Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) slkejf Endret 22. oktober 2020 av visp
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig blant kvinner, når de ser at en mann er populær må de ha han. Ser de en mann uten dame, som heller ikke er populær. Så er han ikke verdt mye. Anonymkode: c3857...234 Kanskje er det slik at kvinner ofte konkurer om de samme menn. ?
visp Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Føler du som kvinne noen ganger en slags missunnelse overfor noen av dine venninner når det set gjeld valg av partner.? Ikkje uvanleg å høre utrykket fra kvinner overfor andre kvinner at " Du som har en så kjekk, snill , og somsogsfull mann". Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som ikkje er så bra ? Mange kvinner hevder at de ikkje finner den rette, og kanskje har det noe med at de fleste attraktive menn er opptatt. Eller kan det vera at kvinner som ikkje finner den rette er for kravstore overfor menn. ? Hvorfor har du endret hovedinnlegget og også overskriften? Da blir jo svarene til folk helt feil! 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, visp skrev: Hvorfor har du endret hovedinnlegget og også overskriften? Da blir jo svarene til folk helt feil! Litt usikker på formuleringen av spørsmålet.
visp Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym Bruker skrev: Litt usikker på formuleringen av spørsmålet. Hva i all verden er du usikker på? Du lager en tråd og når folk har svart så endrer du alt?? Kan man få det mer inn med teskje enn det? 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Hvorfor skulle jeg kjenne på misunnelse? Jeg unner mine gode venner et bra partnervalg for dem. Anonymkode: 8b4dd...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 3 timer siden, Anonym Bruker skrev: Føler du som kvinne noen ganger en slags missunnelse overfor noen av dine venninner i valg av partner.? Ikkje uvanleg å høyre utrykket kvinner imellom " Du som har en så kjekk, snill , og omsorgsfull mann". Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som kanskje ikkje er så bra ? Nei, jeg er ikke forelska i venninners menn. Hvis jeg sier et kompliment til venninna er det for å si at han virker som en bra fyr eller bra for henne. Jeg kan jo se om han er attraktiv sjøl om jeg personlig ikke tenner på ham. Anonymkode: 56e6e...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå