Gå til innhold

Desv. Opptatt !

Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Føler  du som kvinne noen ganger  en slags missunnelse overfor noen av dine venninner i  valg av partner.?   Ikkje uvanleg å høyre utrykket kvinner imellom   " Du som har en så kjekk, snill , og omsorgsfull mann".      Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som kanskje  ikkje er så bra ?

Mange kvinner hevder at de ikkje finner den rette, og kanskje har det noe med at de fleste attraktive menn er opptatt.    Eller kan det vera at kvinner som ikkje finner den rette er for kravstore overfor menn. ?     

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig blant kvinner, når de ser at en mann er populær må de ha han.

Ser de en mann uten dame, som heller ikke er populær. Så er han ikke verdt mye.

Anonymkode: c3857...234

Skrevet (endret)

slkejf

Endret av visp
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig blant kvinner, når de ser at en mann er populær må de ha han.

Ser de en mann uten dame, som heller ikke er populær. Så er han ikke verdt mye.

Anonymkode: c3857...234

Kanskje er det slik at kvinner ofte konkurer  om de samme menn.  ?    

Skrevet
18 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Føler  du som kvinne noen ganger  en slags missunnelse overfor noen av dine venninner  når det set gjeld valg av partner.?   Ikkje uvanleg å høre utrykket fra kvinner overfor andre kvinner at  " Du som har en så kjekk, snill , og somsogsfull mann".      Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som ikkje er så bra ?

Mange kvinner hevder at de ikkje finner den rette, og kanskje har det noe med at de fleste attraktive menn er opptatt.    Eller kan det vera at kvinner som ikkje finner den rette er for kravstore overfor menn. ?     

Hvorfor har du endret hovedinnlegget og også overskriften? Da blir jo svarene til folk helt feil!

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Hvorfor har du endret hovedinnlegget og også overskriften? Da blir jo svarene til folk helt feil!

Litt usikker på formuleringen av spørsmålet.   

Skrevet
Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

Litt usikker på formuleringen av spørsmålet.   

Hva i all verden er du usikker på? Du lager en tråd og når folk har svart så endrer du alt?? Kan man få det mer inn med teskje enn det?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle jeg kjenne på misunnelse? Jeg unner mine gode venner et bra partnervalg for dem. 

Anonymkode: 8b4dd...d5f

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Føler  du som kvinne noen ganger  en slags missunnelse overfor noen av dine venninner i  valg av partner.?   Ikkje uvanleg å høyre utrykket kvinner imellom   " Du som har en så kjekk, snill , og omsorgsfull mann".      Undres på om slike slengbemerkninger er ein slags ærkjennelse av de lever i eit forhold som kanskje  ikkje er så bra ?

Nei, jeg er ikke forelska i venninners menn.

Hvis jeg sier et kompliment til venninna er det for å si at han virker som en bra fyr eller bra for henne. Jeg kan jo se om han er attraktiv sjøl om jeg personlig ikke tenner på ham. 

Anonymkode: 56e6e...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...