Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en sønn på 3 mnd som jeg fullammer. Vi får fått rutiner på legging og han legger seg mellom 19-20 hver kveld. Da sover han til 04/05 før han vil ha litt mat. 

Det jeg lurer på er om jeg kan drikke noen cidere etter han har lagt seg? Hvor mye kan jeg drikke? Hvor fort er det ut av blodet? Jeg har bare planer om å drikke 1-2 bokser.Vi skal nemlig feire jubileum.  Om han skulle våknet før 04-05 så har jeg morsmelk i kjøleskap og fryser han kan få

Anonymkode: e3c15...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å kose deg med cider med god samvittighet, når det er snakk om de mengdene og så mange timer til neste amming er alkoholen uten av blodet uansett. Det er i tillegg bevist at mengden alkohol som går i morsmelka er så liten da det blir så tynnet ut at det blir som å gi ungen surmelk ( like høy promille i surmelk). Når det er sagt så skal man aldri håndtere en baby med promille, men mengdene du har planer om å drikke burde gå helt fint 😊 gratulerer med baby og jubileum! 

https://www.google.com/search?q=amming+og+alkohol+folkeopplysningen&oq=amming+og+al&aqs=chrome.2.0j69i57j0j69i60l2.7392j0j4&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Anonymkode: 2bbcb...d5a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...