AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Barna har de største rommene med møbler, tv osv. Kan man da ta seg tilrette (som voksen) å ønske stilletid i stua? (Har lite rom med kun seng) Og snakking i tlf med høyttaler blant andre i husstanden. Innafor? Dette er snakk om to familier som møtes med to forskjellige vaner og rutiner. Så lurer på innspill fra hvordan andre har det Anonymkode: e6fe1...410
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Tenker man ikke skal forstyrre de som sitter i stua. Hvis man er alene i stua kan man ta en høylydt tlfsamtale, men er det andre der kan man gå på et annet rom. Men vet det finnes familier som ikke gjør én fellesting sammen i stua, som for eksempel se tv sammen, drikke kaffe og prate sammen. Men at de er mer sånn 3 grupper på 2-3 personer sammen i stua, og da må man regne med masse prating osv. Har også lite aoverom uten noe særlig å finne på enn å være i senga, så jeg er mye i stua. Vi er ikke så mange i husstanden, men hvis noen vil se en video på mobilen med høy lyd bes de gå på rommet. Eller hvis jeg får en telefon så setter jeg meg på senga mi og lukker døra for å inke forstyrre andre. Vi har ikke kjellerstue, tv-stue, store soverom eller andre oppholdssoner. Har du stort hus med flere samlingspunkt er det kanskje annerledes. Anonymkode: d3442...a3b 3
Arkana Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Her må det brukes hodetelefoner om man vil bruke telefon/nettbrett i stua og det er andre der samtidig. Kjellerstua er barnas stue og der kan de ha så mye og så variert lyd de bare vil, men lyd fra mange ulike kilder er slitsomt så det orker vi ikke ha i stua når vi er der. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 På 22.10.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev: Barna har de største rommene med møbler, tv osv. Kan man da ta seg tilrette (som voksen) å ønske stilletid i stua? (Har lite rom med kun seng) Og snakking i tlf med høyttaler blant andre i husstanden. Innafor? Dette er snakk om to familier som møtes med to forskjellige vaner og rutiner. Så lurer på innspill fra hvordan andre har det Anonymkode: e6fe1...410 La meg gjette.. du er stemor, og du er irritert over at farens tenåring ikke bare kan holde seg på rommet etter 20.00..,og neeeeida, det har ingenting med at du ikke liker stebarnet å gjøre, nei....🤯 Anonymkode: f5fa2...b34 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Stua er for alle selvsagt, selv om man har store egne rom. Anonymkode: a5764...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette.. du er stemor, og du er irritert over at farens tenåring ikke bare kan holde seg på rommet etter 20.00..,og neeeeida, det har ingenting med at du ikke liker stebarnet å gjøre, nei....🤯 Anonymkode: f5fa2...b34 Ha ha ja er nok sånn Anonymkode: a5764...3fa
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette.. du er stemor, og du er irritert over at farens tenåring ikke bare kan holde seg på rommet etter 20.00..,og neeeeida, det har ingenting med at du ikke liker stebarnet å gjøre, nei....🤯 Anonymkode: f5fa2...b34 Hahaha!!! Så feil kan du faktisk ta 😅 Eneste du har rett i er at jeg er stemor. Nei, setter faktisk veldig pris på tiden sammen med stedatteren min. Når far jobber kvelder så har hun og jeg kvalitetstid med middag og serier vi liker. Hun tvang meg til å se twilight, det er jeg kanskje litt bitter for 😅 Nei, det er oppriktig fordi jeg er ikke vandt til så store barn og dems vaner TS Anonymkode: e6fe1...410 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Vanlig at alle henger i stua ja. Men telefonsamtaler kan man ta på eget rom. Anonymkode: 38b45...da5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Altså! Høy lyd fra ipad og telefon på en gang i samme stue er bare utmaddende slitsomt. og roping. Jeg har en herlig knott på 8 som har med trivelige venner hjem. De roper og har masse lyder. Jeg blir så sliten, men jeg er nok litt følsom for mye lyd. Anonymkode: bea8b...948 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå