Gå til innhold

Normalt at babyen er all over the place i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min sparker virkelig alle veier! Det ene øyeblikket sparer det rett opp, så rett ned, så på sidene 😂 Med første følte jeg det kunne variere, men da mer fra dag til dag, eller uke til uke. Ikke fra minutt til minutt 😂 Virker som hun snurrer rundt helt vilt. Uke 23 forresten, så det er fortsatt god plass! 

Anonymkode: 627df...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo ikke bare spark, men slag, albuer, knær, stanging.

Anonymkode: 209a7...c50

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babyen min sparker virkelig alle veier! Det ene øyeblikket sparer det rett opp, så rett ned, så på sidene 😂 Med første følte jeg det kunne variere, men da mer fra dag til dag, eller uke til uke. Ikke fra minutt til minutt 😂 Virker som hun snurrer rundt helt vilt. Uke 23 forresten, så det er fortsatt god plass! 

Anonymkode: 627df...e4f

Jeg er også 23+5. Min er likedan 😅 Kjenner noe nederst i magen og noen sekunder etterpå i øvre del av magen. De snurrer nok vilt og har god plass foreløpig. 

Skrevet

24+1 her, og ja. Akkurat som du beskriver. Må jo kjøre salto dagen lang for det er dult opp, ned, siden, innover, utover, veggimellom og om hverandre 😂 begynner også å kjenne tydelig forskjell på hva som er endring av retning, spark og boksing, og syns å huse le at det ble veldig gjenkjennelig etterhvert med forrige hva som var hode, rumpe, albuer osv.. 

Anonymkode: a2e91...05d

Skrevet

Veldig normalt og veldig bra! 😁 Enkelte tidspunkt kjentes det ut som det var 5 av dem inni der som sloss om plass 😂 39+6 her og nå er det bare knuffing og en og annen fot som sparker ifra, veldig trangt om plassen for lillemor ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...