AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Trenger tips til ungdommer (gutter)ca 20 år og eldre mann på 71 år . har så lite ideer i år Anonymkode: f217e...7d2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Prisklasser? Anonymkode: a5075...971
lemoncake Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Gutter 20 år vet jeg ikke. Kanskje gavekort er best der. Finn en tøff t skjorte og er det penger til over så kan du legge ved gavekort på resten (kino gavekort?) Mann 71 år trenger kanskje noen varme hansker, skjerf, genser, fleece jakke, god bok, mat varer, vin, Dusjsåpe etc. abonnement på et magasin han liker, lydbok. Det var det jeg kom på. Men nå vet jeg ikke hans interessser. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Gutt 20 år: Gavekort på steam om han spiller. Sokker fra Europris om han er som noen jeg kjenner. Star Wars filmer. Lego teknikk. Abonoment på Donald. Genser fra Jean Paul. Boxer fra Zlatan. Det er uendelig mange ulike ting man kan kjøpe, alt etter hva akkurat denne 20 år gamle gutten liker. Mann 71 år: Boks med delikatesser som ost, sjokolade, kaffe ol. Evt. gavekort på middag ute. Eller noe som personen vet at han ønsker seg, nye klær. Anonymkode: 50dd3...bd0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 MEn altså, både alder og kjønn er blant de minst viktige egenskapene man har som menneske. Det sier veldig lite om hvordan et menneske er. Så det er umulig å komme med fornuftige forslag basert på dette. Anonymkode: 289d3...393 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Altså, det er ganske meningsløst å gi tips når man ikke vit hva vedkommende liker 🤷🏼♀️ Anonymkode: 660d8...504 2
lemoncake Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: MEn altså, både alder og kjønn er blant de minst viktige egenskapene man har som menneske. Det sier veldig lite om hvordan et menneske er. Så det er umulig å komme med fornuftige forslag basert på dette. Anonymkode: 289d3...393 Umulig er det ikke. Jeg klarte å komme med noe. Selvfølgelig enklere om en kjenner til interessene. Men når det sagt, så er det ikke alle som har så store hobbyer eller aktiviteter de driver med. Det er vel derfor det er vanskelig å finne på en gave. Skal selv kjøpe noe til en eldre mann. Han har jo alt. Interessen hans er sjø og fiske, men han har jo alt innenfor det. Da blir det vanskelig. Endret 23. oktober 2020 av lemoncake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå