Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å besøke en kollega som har fått baby. Har kjøpt en ting til babyen, men føler jeg må kjøpe en liten ting til henne.

Hva ville du satt pris på å få?

Anonymkode: 91b85...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kollega som ble med på en trilletur istedenfor å sitte der og vente oppvarting. 😊

Ellers var jeg seriøst så oppslukt av baby at jeg ikke tenkte på annet. En ting til mor er egentlig overflødig. 

Anonymkode: 3e5cb...afd

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok med spekeskinke og brie til min bestevennine i gave. Hun begynte å gråte av glede 😂

Anonymkode: b99a1...557

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok med spekeskinke og brie til min bestevennine i gave. Hun begynte å gråte av glede 😂

Anonymkode: b99a1...557

Støtter denne, 39 +5 og jeg fantaserer om ost og spekeskinke...

Anonymkode: acde5...fc8

• Liker 1
Skrevet

Noe spiselig. 

Anonymkode: f5108...0bd

• Liker 4
Skrevet

Pizza. 🙂

Anonymkode: 5a9ac...777

Skrevet

Maaaat 😅 gjerne bakevarer, godis, bestillingspizza😅

Jeg tok med ett gigantisk fullstappet påskeegg til min venninne, og det var visst beste gaven ho fikk😊

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt utrolig glad for mat. Eller ei god drikkeflaske. 
fikk utrolig mye blomster, og alle døde etter noen uker fordi de var de siste jeg tenkte på😂

Anonymkode: e2965...dd3

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelagede muffins, brownies e.l. 

Ett pledd, kosesokker, tøfler eller noe annet som er deilig i høstmørket. 

En god fotkrem.. Mine føtter var eeeekstremt tørre i barseltiden 😅

Skrevet

Jeg ville tatt med noe som lett kan fryses, f.eks lage mat mens du er hos henne/kun steke maten der, og så fryse det ned for henne. Jeg ser det er en trend med å ta med godteri, pizza, kake, men jeg tror jeg hadde satt pris på noe sunn mat også :) 

Anonymkode: 25e63...e55

• Liker 1
Skrevet

Hadde satt pris på multmam kompressorer, ammeinnlegg i ull, noe god mat som bare var til å varme opp, bakst til fryseren. Evt. en god leppomade, deodorant, god dagkrem, dusjsåpe, kosesokker, godteri. En plante eller orkide istedenfor buketter. :)

Men aller helst setter jeg pris på klær til babyen. :) deilig å alltid ha neste størrelse tilgjengelig og slippe å kjøpe selv😄

Anonymkode: 2e1cc...eaf

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en termokopp av tanten min. Den ble myyye brukt i permisjonen for å si det sånn 😅

Ellers satte jeg stor pris på mat og bakverk. 

Anonymkode: c38f9...c54

• Liker 2
Skrevet

Rødvin og brie!

• Liker 1
Skrevet

Mat! 

Anonymkode: df537...277

Skrevet

Ta med noe å spise på, det er ting man ikke orker å ordne med som nybakt mor. En fin drikkeflaske? Man glemmer å drikke så det å ha ei flaske i nærheten til enhver tid er gull verdt. Jeg har endt opp med å ha 2 flasker for å slippe å flytte rundt på den. 

Utenom dette så er det mer enn nok å tilby å holde barnet mens mor kan dusje, eller i det heletatt bæsje, kanskje bare ha hendene fri til å spise i fred osv. 

Anonymkode: af06d...2cf

• Liker 1
Skrevet

En venn som besøkte oss hadde med en nybakt eplekake. Så lagde han kaffe til meg og holdt babyen mens jeg drakk den. Etter en halvtime dro han, og tok med søpla.

Anonymkode: b4830...567

• Liker 7
Skrevet

Noe av det jeg satte mest pris på var ei venninne som kom med et nybakt brød og hjemmelaget syltetøy. Og generelt spiselige gaver 😊

Hadde ei som skulle handle litt for oss til vi kom hjem fra sykehuset, og når vi kom hjem hadde hun i tillegg til handlelista vår kjøpt inn brie, en tesort hun vet jeg liker og flere forskjellige enkle middager som bare trengte å varmes. Det var gull verdt i en tøff barselperiode. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venn som besøkte oss hadde med en nybakt eplekake. Så lagde han kaffe til meg og holdt babyen mens jeg drakk den. Etter en halvtime dro han, og tok med søpla.

Beste gaven jeg kunne fått ;)

• Liker 2
Skrevet

Bodyer i ren ull! Uten tvil de beste gavene.

• Liker 2
Skrevet
På 23.10.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som den perfekte barselvisitten! (Bortsett fra at jeg ville foretrukket brownies og te. 🙃)

En av barselvisittene mine vasket opp. Det var himmelen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...