Gå til innhold

Er det ikke endel "flink stemor - dårlig far og mor"- tråder her for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er påfallende mange tråder her for tiden skrevet av stemor, der far og mor er bortimot håpløs og fattig. Stemor derimot er den som fikser og tar belastningen🤔🙄

Anonymkode: 6c718...b0a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er påfallende mange tråder her for tiden skrevet av stemor, der far og mor er bortimot håpløs og fattig. Stemor derimot er den som fikser og tar belastningen🤔🙄

Anonymkode: 6c718...b0a

Har ikke skrevet noen innlegg om det. Men i vårt tilfelle er det tilfelle. Sånn ca. Det er far og jeg som har ressursene. Det har ikke mor. Det er far og jeg som stiller opp på alt som er, det gjør ikke mor.

Mor er derimot ikke håpløs, hun har uendelig med kjærlighet, men sliter psykisk og blir fort sliten. Så datteren føler seg ivaretatt av oss alle fordi vi bidrar på hver vår måte. 

Og jeg forstår godt at mange rundt om kjenner på frustrasjon. For kommer du inn i en etablert familie, og skal finne din plass kan det by på enorme utfordringer om kravene dine ikke stemmer overens med en familie. 

Anonymkode: 2be7d...5d4

Skrevet

Stemor rollen er belastende. Ha en mekanisk tilnærming og husk på at du kun er stemor fordi du elsker barnefar/barnemor.

Eneste grunn til at du bryr deg om ungene. Lat som du føler noe men ikke gjør det på ordentlig. Sett pris på stundene med partner alene 

Anonymkode: dc388...639

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...