Gå til innhold

Noen som synes det har vært litt flaut fortelle nær famile om graviditet? Siden de da vet man har hatt samleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spørsmål hehe. 

Anonymkode: 9fd17...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 66b8b...a45

• Liker 17
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om jeg hadde vært 16 kanskje... 

Skrevet

Ja det er flaut. Er 34 og skal ikke si det til noen før det synes tydelig.

Synes det er veldig privat. På mange måter.får du mage sent kan du jo bare vente en stund.

Anonymkode: 43caf...07f

• Liker 4
Skrevet

Haha, ja, jeg er 30 år og såpass barnslig at den tanken har dukket opp hos meg også. Og må innrømme at jeg tenker over det samme når andre deler sin graviditet 😄 

Anonymkode: 1546c...581

• Liker 18
Skrevet

Den tanken har aldri slått meg, nei😅 Jeg tror de skjønte såpass fra før av med et samboerpar i 30-årene😉 Derimot har jeg hørt at i noen andre kulturer regnes det som uhøflig å spørre når noen har termin, fordi det blir som å spørre om når de hadde sex. Rart at noen i dagens Norge tenker på den måten også, synes jeg. 

Anonymkode: 2db5c...d99

• Liker 14
Skrevet

Akkurat! «Gratulerer med å ha fått pult!»

Anonymkode: acd85...afd

• Liker 3
Skrevet

Haha, ja. Jeg hadde det slik til jeg var 36år!

Men så knulla jeg kona gravid, og da var det liksom plutselig greit å fortelle ☺️

Anonymkode: 47ffd...133

• Liker 2
Skrevet

Har forsåvidt tenkt på det xD 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker fra det tidspunktet man ligger i samme seng med partneren til vanlig så har vel alle forstått at man puler. Ser dog at hvis du får den linken i hodet at det blir som å veldig eksplisitt si, "vi har hatt sex" som jo er litt kleint å si, så man må vel bare tenke at det vet de allerede.

• Liker 2
Skrevet

Hehe godt vi er flere. Nåer det noen år siden jeg var gravid, men husker jeg synes det var veldig pinlig at mine konservative besteforeldre skulle tenke at jeg hadde hatt meg🙈 TS

• Liker 2
Skrevet

Om du er 34, vil jeg tro at de fleste du kjenner antar at du har/har hatt samleie. Tviler på de ville syntes det var noe å være flau over. De fleste har vel selv hatt samleie...

• Liker 4
Skrevet

Kanskje ikke helt moden nok til å bli gravid hvis man tenker sånn.

Skrevet

Jeg tenkte sånn når jeg ble gravid som 16åring. Ikke klar for det ene eller andre. 

Anonymkode: f3fff...401

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste har fått med seg at jeg har pult for å si det sånn.. Men nei, tanken streifet meg aldri de gangene jeg gikk gravid. 

Anonymkode: 9a3db...786

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe godt vi er flere. Nåer det noen år siden jeg var gravid, men husker jeg synes det var veldig pinlig at mine konservative besteforeldre skulle tenke at jeg hadde hatt meg🙈 TS

Hvordan ble de besteforeldre, tro?

Anonymkode: e9f60...2a8

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Kanskje ikke helt moden nok til å bli gravid hvis man tenker sånn.

Helt normal tanke. Det er veldig privat og noen liker å holde det udokumentert at du har pult. Med å bli smelt på tjukka dokumenterer du det. Er drittflaut. Skulle ønske unger kom til på en annen måte. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble de besteforeldre, tro?

Anonymkode: e9f60...2a8

Ingen tenker at gamle folk har hatt sex. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normal tanke. Det er veldig privat og noen liker å holde det udokumentert at du har pult. Med å bli smelt på tjukka dokumenterer du det. Er drittflaut. Skulle ønske unger kom til på en annen måte. 

Hjelpes.

Skrevet

Annonserer man strengt tatt ikke at man har sex i det øyeblikket man sier at man er kjærester, for ikke å si når man flytter sammen? :klo: Jeg kan med hånden på hjertet si at det aldri har slått meg, når noen forteller om graviditet, å tenke Hihi, de har hatt sex! - jeg er tross alt ikke 16... Med et mulig unntak for den gangen en venninne ble uplanlagt gravid etter en ONS, men det var i og for seg ikke selve akten som ble hovedtemaet da heller.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...