Gå til innhold

Trenger frisørråd etter FARGET blondt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dro til frisøren, betalte 3000kr for å stripe håret. Det kjølig blondt fra før, og hun la inn to forskjellige striper etter hennes anbefaling med lysfarge ikke bleking, hun mente bleking ikke var nødvendig siden jeg er så lys fra før. Har gått hos henne flere ganger tidligere og vært fornøyd. Denne gangen kom jeg ut og syntes håret virket veldig gult med skitne oransje striper i. Jeg tenkte jeg kunne ordne det med litt lillashampo, men det ser verre ut enn noen gang. Da blir etterveksten HARD. Hun har åpenbart bommet helt på hvilken farge hun har brukt, og det er jævlig irriterende siden jeg gir klar beskjed om hva jeg vil ha hver gang, og at jeg bare vil ha det samme.

Jeg har ikke råd til å gå til frisøren mer enn én gang i året, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg ønsket meg bare å lysne den naturlige fargen min, litt sommerstriper med naturlig overgang for det som vokser ut...

Verst er det øverst ved hodebunnen, der ser fargen litt flekkete oransje ut. Det ser ut som jeg har brunt hår og har forsøkt å bleke det alene hjemme.. Det har gått to måneder, jeg har forsøkt å la det "vokse på meg" og håpet fargen ville falme etterhvert, men den ser verre ut enn noen gang. 

Jeg kan gå tilbake, men jeg tør ikke å gå tilbake uten å vite hva hun bør gjøre, i frykt for å bare bli enda verre... 

Burde hun legge inn nye fargestriper i riktig tone, eller burde hun bleke? Jeg må nok dessverre bare vente på at det vokser ut, problemet er at alle mine forsøk på lillashampo osv sliter i stykker håret... Jeg har hår nesten ned til rumpa, så å vokse ut vil jo ta flere år..

Trenger råd, griner så mye og føler meg så stygg. Håret er det eneste jeg får komplimenter for, og jeg føler bare jeg ser skikkelig stygg og fakeblond ut på håret. At det er GULT kan jeg leve med, men de oransje flekkene gjør at det ser så SKITTENT ut.. 

Anonymkode: 7692f...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må gå tilbake til salongen og klage. Dette går på reklamasjon og de må fikse opp i det uten ekstra kostnad for deg. Syntes det er rart hun lot seg gå ut sånn.. 

Anonymkode: 1b7f7...7ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordn blir etterveksten din værre med lillashampoo? Hvis du vil ha vekk det gula må lilleshampoo brukes. Er de orange må blåshampoo brukes.

Både bleking og farging blir gulere av seg selv, og må vedlikeholdes med lilleshampoo etc.

Anonymkode: 6740d...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at håret ditt ikke blir lysere med lilla shampo. Hvilken er det du bruker?

Fudge sin lilla shampo er best, bruk den.

Anonymkode: 3d9b4...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 6.33, AnonymBruker skrev:

Hvordn blir etterveksten din værre med lillashampoo? Hvis du vil ha vekk det gula må lilleshampoo brukes. Er de orange må blåshampoo brukes.

Både bleking og farging blir gulere av seg selv, og må vedlikeholdes med lilleshampoo etc.

Anonymkode: 6740d...319

Da må jeg kanskje prøve blåshampoo?

Aldri brukt produkter for å vedlikeholde tidligere uten problemer, er kald blond fra før, så lite pigmenter å hente. Den lille gulningen som i så fall har skjedd har vært velkommen for litt mer varme. Nå er det oransje

På 23.10.2020 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Tviler på at håret ditt ikke blir lysere med lilla shampo. Hvilken er det du bruker?

Fudge sin lilla shampo er best, bruk den.

Anonymkode: 3d9b4...7dc

Det ser mørkere ut fordi det gule blir grått, men det oransje gjør at det ser "skittent" ut. Har forsøkt Fudge, Kerastase, Wella og KMS.

Anonymkode: 7692f...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...