AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Greia har seg slik at samboer ikke vil ha flere barn. Han var sammen med ei 7 år yngre jente for noen år siden hvor de fikk 2 barn sammen og første som 18-åring og 25-åring. De fikk siste barnet i 2016. Pga noen konflikter i familien hans som involverte henne valgte eksen hans å gå i fra han, men har fortsatt kontakt med sine barn. Jeg har luftet tanken på å ville få et barn med han og han vil ikke ha fler....Noen gode argumenter for å få et barn til? Jeg har ingen. Anonymkode: b3cb2...069
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 22. oktober 2020 Her må du velge mellom han eller barn sannsynligvis. Du kan ikke tvinge han til å få flere barn. Anonymkode: 9bd30...74c 60
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her må du velge mellom han eller barn sannsynligvis. Du kan ikke tvinge han til å få flere barn. Anonymkode: 9bd30...74c Jeg elsker han og vil ikke ha barn med noen andre. Han er en kjempeflink far og samarbeider godt med barnemoren. Surt at ei som fikk barn med han som 18-åring fikk den muligheten.🙄 Anonymkode: b3cb2...069
burgut Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Hvor gamle er dere? Han kan jo få lyst på barn med deg senere. Det er gjerne er ønske som modnes litt med at et forhold utvikler seg. 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker han og vil ikke ha barn med noen andre. Han er en kjempeflink far og samarbeider godt med barnemoren. Surt at ei som fikk barn med han som 18-åring fikk den muligheten.🙄 Anonymkode: b3cb2...069 Hva faen har det å si at hun var 18 da hun fikk barn? er du noe mer verdig barn med han enn henne? Anonymkode: 6da4e...205 107
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker han og vil ikke ha barn med noen andre. Han er en kjempeflink far og samarbeider godt med barnemoren. Surt at ei som fikk barn med han som 18-åring fikk den muligheten.🙄 Anonymkode: b3cb2...069 Du kan ikke tvinge ham til noe. At han er en god far og samarbeider godt med barnemor spiller ingen rolle. Han vil ikke ha flere, punktum. Han har tatt et valg. Nå må du ta et valg: bli i forholdet og lev uten barn, eller gå og få barn med noen andre. Anonymkode: fff0c...ab1 24
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 4 minutter siden, burgut skrev: Hvor gamle er dere? Han kan jo få lyst på barn med deg senere. Det er gjerne er ønske som modnes litt med at et forhold utvikler seg. Født i 1989 og 1993. Har vært sammen omtrent like lenge som når de fikk første barnet sammen. TS Anonymkode: b3cb2...069
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen har det å si at hun var 18 da hun fikk barn? er du noe mer verdig barn med han enn henne? Anonymkode: 6da4e...205 Umoden, langt fra voksen og ingen utdannelse. Slitsom tid for dem og han kunne ventet til han enten møtte på ei ferdig utdannet, eller i det minste hatt en jobb istedenfor å få barn uten pengene til det. Han kunne fått det bedre hvis han fikk barn med meg nå. ts Anonymkode: b3cb2...069
Traktor Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 Hvilken relevans har det at kjæresten din fikk barn med en på 18 år? 35
wahaj Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 Han har allerede to barn. Jeg kan godt forstå at han ikke ønsker flere. Det blir helt feil av deg å da "tvinge" han til flere. Du kan fint ta en ordentlig samtale om det, men da må du også være åpen og respektere at han ikke vil ha flere, og da ta et valg utifra det (og ikke gå å håpe osv, men være realistisk). 11
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Umoden, langt fra voksen og ingen utdannelse. Slitsom tid for dem og han kunne ventet til han enten møtte på ei ferdig utdannet, eller i det minste hatt en jobb istedenfor å få barn uten pengene til det. Han kunne fått det bedre hvis han fikk barn med meg nå. ts Anonymkode: b3cb2...069 Kanskje, men de barna er jo født. Og hvis han skulle fått barn med deg må han også ivareta de to han har. Anonymkode: c2bd3...aa5 15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Umoden, langt fra voksen og ingen utdannelse. Slitsom tid for dem og han kunne ventet til han enten møtte på ei ferdig utdannet, eller i det minste hatt en jobb istedenfor å få barn uten pengene til det. Han kunne fått det bedre hvis han fikk barn med meg nå. ts Anonymkode: b3cb2...069 😂😂😂😂 bitter og sjalu er du hvertfall. Man må ikke ha utdanning for å klare å oppdra et barn, så lenge man har en inntekt. Skjerpings! Anonymkode: 6da4e...205 43
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, Traktor skrev: Hvilken relevans har det at kjæresten din fikk barn med en på 18 år? Forskjellen er at hun så vidt var myndig, hadde ingen utdannelse, eller jobb. Nå er han i et mer modent forhold, begge har utdannelse og jobb. Vi kommer ikke til å slite økonomisk og jeg syns det burde gå så jeg hvert fall får et barn til. ts Anonymkode: b3cb2...069 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at hun så vidt var myndig, hadde ingen utdannelse, eller jobb. Nå er han i et mer modent forhold, begge har utdannelse og jobb. Vi kommer ikke til å slite økonomisk og jeg syns det burde gå så jeg hvert fall får et barn til. ts Anonymkode: b3cb2...069 Men det har jo ingenting å si, barna er her jo. Du kan ikke endre på det. Hvis barn er viktig for deg, og han ikke vil, så er det dessverre enkelt. Du må finne en annen. Anonymkode: 4bd57...24c 31
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂😂 bitter og sjalu er du hvertfall. Man må ikke ha utdanning for å klare å oppdra et barn, så lenge man har en inntekt. Skjerpings! Anonymkode: 6da4e...205 Bitter og sjalu? 2 barn under alderen av 20 år er ingen ting å være sjalu, eller bitter for. Bare idiotisk spør du meg. Hadde vært mye bedre å få barn med meg i en senere tid. Vi klarer oss veldig bra økonomisk. ts Anonymkode: b3cb2...069
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at hun så vidt var myndig, hadde ingen utdannelse, eller jobb. Nå er han i et mer modent forhold, begge har utdannelse og jobb. Vi kommer ikke til å slite økonomisk og jeg syns det burde gå så jeg hvert fall får et barn til. ts Anonymkode: b3cb2...069 Om han ikke ønsker fler barn så må du respektere det😊 Anonymkode: 9d80b...c45 17
Traktor Skrevet 22. oktober 2020 #17 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bitter og sjalu? 2 barn under alderen av 20 år er ingen ting å være sjalu, eller bitter for. Bare idiotisk spør du meg. Hadde vært mye bedre å få barn med meg i en senere tid. Vi klarer oss veldig bra økonomisk. ts Anonymkode: b3cb2...069 Så hvorfor bryr du deg om det da? 12
Fru Uperfekt Skrevet 22. oktober 2020 #18 Skrevet 22. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umoden, langt fra voksen og ingen utdannelse. Slitsom tid for dem og han kunne ventet til han enten møtte på ei ferdig utdannet, eller i det minste hatt en jobb istedenfor å få barn uten pengene til det. Han kunne fått det bedre hvis han fikk barn med meg nå. ts Anonymkode: b3cb2...069 Misunnelig mao. Du bør vite at barn kan tære på et forhold uavhengig av økonomisk situasjon 12
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #19 Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter og sjalu? 2 barn under alderen av 20 år er ingen ting å være sjalu, eller bitter for. Bare idiotisk spør du meg. Hadde vært mye bedre å få barn med meg i en senere tid. Vi klarer oss veldig bra økonomisk. ts Anonymkode: b3cb2...069 Ærlig talt. Slutt å si ting du ikke har peiling på. Moren min fikk meg som 20 åring og har hatt det beste livet! Aldri manglet noe! Alder har ikke en dritt å si. Folk modner på forskjellig tidspunkt. Noen er ikke modne nok til barn før de er 30. Andre er klare lenge før. Alle er forskjellige! Heldig hun som er ferdig med barn tidlig, hadde sikkert masse ung energi til å leke med dem, og er ikke en gammel dame når barna er voksne Anonymkode: 6da4e...205 12
Fru Uperfekt Skrevet 22. oktober 2020 #20 Skrevet 22. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter og sjalu? 2 barn under alderen av 20 år er ingen ting å være sjalu, eller bitter for. Bare idiotisk spør du meg. Hadde vært mye bedre å få barn med meg i en senere tid. Vi klarer oss veldig bra økonomisk. ts Anonymkode: b3cb2...069 Takk takk fra alle oss idioter der ute. Er pro og cons med å få barn uansett når en får dem 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå