Gå til innhold

Julekalender til en på snart 2 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir dere julekalender til så små barn? Og isåfall, hva gir dere? 

Har veldig lyst å gi gutten min på snart 2 en kalender men aner ikke hva jeg skal ha i den. Finnes det ferdige julekalendere som kan anbefales? 

Anonymkode: 9f1f7...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke gitt, nei. Vi er opptatt av både helse og miljø.

Vi anser gavekalendere for å være både miljøsvineri, og å utvanne gleden over gaver. Gaver får han på julaften. Så gavekalender er uaktuelt, uansett alder. 

Vi er begge oppvokst med sjokoladekalender, helt vanlig kjøpt på rema, liksom. Men det vil vi ikke gi når han er så liten, han trenger ikke en sjokolade og snop hver dag.

Han skjønner uansett ikke poenget, og savner ikke noe han aldri har fått. Så lenge han går på småbarnsavdelingen, er det neppe noe han hører om i bhg heller. 

Så det venter vi ihvertfall ett år til med å innføre. 

Anonymkode: 32bb1...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min sikkert yngre enn din (20 mnd ca ved desember), jeg har ikke tenkt å gi henne julekalender :) hun er for ung til å bli misunnelig på de andre som får og hun skjønner ikke konseptet. Ser ikke poenget da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg venter til julen neste år. Da vil hun være 3 1/2 år. Da kommer vi til å ha en julekalender med en gave for hver adventssøndag. Dette er en tradisjon fra min mann sin barndom. Synes det er bedre med 4 litt større gaver istedenfor 24 smågaver som blir liggende å flyte rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...