Gjest -guest- Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Kan noen forklare meg hvordan jeg laster ned en bevegelig avetar fra nettet, for å sette i profilen min? Når jeg lagrer dem fra nett, så slutter de å bevege seg, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lagret dem på skrivebordet, og at de da fortsatt beveger seg. Kan noen hjelpe, så ville jeg blitt glad. Ta det pungtvis, jeg er ikke så veldig datakyndig.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Når du lagrer dem på ditt egen pc, slutter da filnavnet på .gif? Mange maskiner legger automatisk til f.eks .jpeg, og hvis du forandrer dette (det som står helt sist i navnet på fila du prøver å lagre, etter punktum) til .gif, så kan det hende at det hjelper.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 Ja, navnet slutter på .gif Jeg lagrer det på skrivebordet, men får det fortsatt ikke til. Hva kan jeg da gjøre?
Arwen Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 Har du en profil da? Hvis de lagrer seg som gif så skal de virke, prøv å last opp en i profilen din og se om den ikke rører seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå