Gå til innhold

Hvorfor skal en mann bruke masse tid på en kvinne som venn, så forsvinner hun helt når hun får kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg opplevd såpass mange ganger nå at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen, men hvorfor er det så vanskelig å ikke sifra? At man heller vil bruke tid på sin kjære ja, all tiden man brukte sammen var bortkastet.

Vennskap er nok best med samme kjønn, tror jeg.

Anonymkode: 8f78d...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager har kjønn med saken å gjøre? 

Dette opplever man da mellom venninner, kamerater, og i vennskap som går på kryss av kjønn. 

Utrolig merkelig om du IKKE har opplevd noe sånt i samme-kjønn-vennskap. Jeg er kvinne, og har flere ganger hatt venninner som har "forsvunnet". Jeg har også kamerater som har forsvunnet etter å ha fått kjæreste. Og samboeren min har opplevd det med sine venner og venninner. 

Anonymkode: e34b2...489

• Liker 6
Skrevet

Det har mer med personen å gjøre, enn kjønn.
Noen kutter ut venner når de får seg kjæreste, enten for noen måneder når man er i nyforelsket-stadiet, noen kutter venner for lengre periode.
Jeg har aldri kuttet venner fordi jeg har fått kjæreste, men jeg som de fleste andre, blir litt opphengt i forelskelsen og vil helst være mest mulig med en ny kjæreste i starten.

Anonymkode: 60514...10e

• Liker 1
Skrevet

Henger du med disse damene i tro om at de tilslutt skal like deg tilbake?

Anonymkode: d7fde...c6b

• Liker 6
Skrevet

Egoistiske folk som kutter ut venner når dem får seg kjæreste. Opplevde det med ene venninnen jeg hadde at hun ble mer fraværende da de var samboere. Men vårt vennskap ble ikke bedre dessverre etter det ble slutt mellom de. Hun ble en mer egoistisk og aggressiv person som jeg ikke såg før hun fikk seg kjæreste. Går over en måned mellom hver gang vi snakkes, før da snakket vi ukentlig sammen. Savner det men men. Jeg kuttet ikke ut venner da jeg har hatt kjærester. Forstår ikke de som gjør sånt men.

Anonymkode: dc544...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...