AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Og deler dere det i såfall med andre? (Som i denne tråden for eksempel 😁) Anonymkode: 9312d...23e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Vi delte det ikke med noen. Det er så mange meninger rundt om når det gjelder navn. "jeg kjenner en rusmisbruker som heter det" "en venninne av en venninne av en venninne sin voldtektsmann het det" eller noe sånnt.. Så nei her ble det hemmelig til de fikk se lille baby Jens Anonymkode: e1717...bf9 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi delte det ikke med noen. Det er så mange meninger rundt om når det gjelder navn. "jeg kjenner en rusmisbruker som heter det" "en venninne av en venninne av en venninne sin voldtektsmann het det" eller noe sånnt.. Så nei her ble det hemmelig til de fikk se lille baby Jens Anonymkode: e1717...bf9 Hehe, jeg merker det samme. Liker ingen guttenavn egentlig og nevnte det ene jeg liker til min mor og hun nevnte alle hun kjenner, og misliker, som heter det 😂 Anonymkode: 9312d...23e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Ja, bestemte oss tidlig med begge, og nei, sa det ikke til en sjel før ungen var født. Ikke noe "han skal hete", men "han heter", punktum finale. Alltid noen som skal ha Meninger, og det kan de gi faen i. Anonymkode: bae73...356 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Vi har ikke delt det med noen, men vi vil at han skal hete Mohammed 😊 det er jo et veldig vanlig navn, og sikkert noen som harnoe å si på det, men vi synes det er fint, så da blir det det ❤️💕 Anonymkode: 0f119...57b
spinnwild Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Hvordan velge!? Vi har en liste med 30 aktuelle jentenavn og like mange guttenavn... 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke delt det med noen, men vi vil at han skal hete Mohammed 😊 det er jo et veldig vanlig navn, og sikkert noen som harnoe å si på det, men vi synes det er fint, så da blir det det ❤️💕 Anonymkode: 0f119...57b Jeg tror folk har meninger uansett 😊 Anonymkode: 9312d...23e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 37 minutter siden, spinnwild skrev: Hvordan velge!? Vi har en liste med 30 aktuelle jentenavn og like mange guttenavn... Jeg syns det er helt umulig å velge guttenavn for jeg liker ingen. Jentenavn har jeg mange av. Anonymkode: 9312d...23e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 Vi fortalte ikke navnet på datteren vår før hun var 3 uker, rett og slett fordi vi slet med å bli enige om navn. Gjett om vi fikk mange "gode" forslag i løpet av de ukene, og under graviditeten også forsåvidt. Utrolig hvor langt unna hverandre jeg og far var også når det gjaldt smak på navn 😂. Anonymkode: 4c929...230
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 Vi var 100% enige siden før svangerskapet om navn, så vi delte det med alle med en gang vi fikk vite kjønn. Barnet skulle hete det, uansett hva folk måtte mene - vi var fast bestemt. Så det ble det! Fikk ingen kommentarer på det Anonymkode: 9f08d...3e6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror folk har meninger uansett 😊 Anonymkode: 9312d...23e Tenker jeg å ☺️ Anonymkode: 0f119...57b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, spinnwild skrev: Hvordan velge!? Vi har en liste med 30 aktuelle jentenavn og like mange guttenavn... Vi skrev alle de aktuelle navnene på post it lapper og hengte dem opp på kjøleskapet. Så så vi på de ofte å «tygde» litt på dem. Kalte babyen for et om gangen bår vi snakket om den så vi fikk en følelse av det. Etterhvert ble et og et navn plukket vekk å det ble færre å velge mellom 😊 gikk og gjennom navnene og så om de var lette å erte folk med, om det blir teite eller kule kalle navn, og om det kan brukes internasjonalt. Anonymkode: 2e32c...263
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 Navn ble bestemt 1 måned før jeg ble gravid. (Graviditeten var faktisk ikke planlagt). Så familien vet allerede om navnene vi har bestemt oss for. Nå gjenstår det å se om det blir gutt eller jente😊 Anonymkode: e0474...018
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 Vi har jentenavn, men ikke guttenavn. Er bare 6+4, så litt tidlig enda uansett Anonymkode: 3d4d0...774
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 Vi har ett navn vi har ønsket siden før vi ble gravide. Tror vi kommer til å velge dét, men vil ikke bestemme oss 100% ennå. Er i uke 25 nå Har fortalt søsteren min og et par venninner om navnet Kommer til å «annonsere» navnet når vi er helt sikre tenker jeg. Anonymkode: db4c4...81c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 Vi bestemte oss tidlig, og delte etter oul. Ingen kommentarer på navn noen av gangene. Men syntes det høres så sykt merkelig ut når andre folk omtaler babyen i magen med navn og ikke som han/hun/babyen. Selv om vi hadde bestemt oss for navn tidlig i begge graviditetene så føltes det ganske unaturlig å bruke navnet selv noen uker etter fødselen😅 Anonymkode: 34a6a...e3a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #17 Skrevet 22. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bestemte oss tidlig, og delte etter oul. Ingen kommentarer på navn noen av gangene. Men syntes det høres så sykt merkelig ut når andre folk omtaler babyen i magen med navn og ikke som han/hun/babyen. Selv om vi hadde bestemt oss for navn tidlig i begge graviditetene så føltes det ganske unaturlig å bruke navnet selv noen uker etter fødselen😅 Anonymkode: 34a6a...e3a Åå det siste du sier der følte jeg også:) Var veldig rart å kalle jenta vår for navnet vi hadde valgt. Ble ofte bare "babyen" 😂 Så, etter noen uker, husker jeg at jeg lå og ammet henne og holdt henne i hånda, så tenkte jeg bare "åå lille /navnet/" så ble det plutselig mye mer riktig og naturlig. Tror det har noe med at vi trenger å bli kjent med de små, observere dem og etterhvert vil det bli naturlig 😊 Anonymkode: 0f119...57b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #18 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg fortalte min nærmeste venninne hva barnet skal hete og hun presterte med å si: hæ? Skal dere kalle han det??? Så nei, forteller ingen fler! Anonymkode: 43630...a85
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #19 Skrevet 22. oktober 2020 Vi har valgt et sjeldent ikke-norsk guttenavn til vår gutt. Ingen skal få vite det før han er født. Min «Bjarne, Kjell, Odd» elskende mor hadde steila. Anonymkode: ccda2...f8e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #20 Skrevet 22. oktober 2020 Ja 😍 Mannen bestemte forje gutt så jeg får bestemme han som ruges på nå! Har vel egentlig sagt det til alle allerede 🥳 Anonymkode: ca331...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå