Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk opp i overkant av 20 kilo under graviditeten. Det er nå tre mnd siden fødsel. Noen andre her som gikk opp såpass mye som kan fortelle litt om hvordan de gikk ned, og hvor lang tid dette tok? 
Har pr i dag 5/6 kilo igjen☺️ (fullammer)

Anonymkode: 6369d...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 15-16 kg med dattera, og alt var borte på ca tre måneder. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye jeg gikk opp for jeg sluttet å veie meg, men tipper en 15 kg. De var borte etter et par uker. Jeg var bevisst på kosten (fullammer ikke) og går en masse tur (pga keisersnitt får jeg ikke lov å trene ennå).

Anonymkode: 004ed...57a

Skrevet

Gikk opp 22 kg. Nå 8 måneder etter er jeg 8 kilo lettere enn startvekt. Amming og trilling og mye aktivitet gjør at kg raser av😅

Anonymkode: 1d3b7...85e

• Liker 1
Skrevet

Her er det 4 mnd siden fødsel. Jeg gikk også opp 20 kg, gikk ned til 5 kg over startvekt helt av seg selv, så la jeg raskt på meg nesten 5 kg igjen pga søtsug. Nå har jeg tatt tak og er 5 kg over startvekt igjen, teller kalorier og trener litt, triller lange turer. Sulter meg absolutt ikke, men har lagt om kostholdet med plan om varig endring :)  

Anonymkode: 405e2...d08

Skrevet

Gikk opp 17 kg, hadde mye vann i kroppen. 15 kg forsvant etter en uke, mangler de to siste. Er fire måneder siden fødsel.

Anonymkode: 99181...fcf

Skrevet

Gikk opp masse, men egentlig bare siste 5 kg som «satt godt», resten rant av meg med renselsen føles det som 😛 

Anonymkode: 36688...a6d

Skrevet

Det forsvant i løpet av et par uker...

Anonymkode: abfc6...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...