Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hvordan bruker dere sånne dresser? Sender man ungen i Bhg med kun en sånn? Får alltid kommentarer på om ungen min har på seg pysj når hun går i sånne... men det er jo ikke pysj. Men en heldress i ull... Men jeg skjønner tydeligvis ikke bruken av disse, er det pysj eller hva? 😂
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg bruker det som mellomlag over annen tyng ull som f.eks bukse + body og en sånn over. Anonymkode: dae2b...f71 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Samme som over her. Mellomlang. Ser ut som pysj, vil at barnet mitt skal se ordentlig ut. Anonymkode: f8794...516
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg hadde noe lignende, ikke sånn, men med rett glidelås fra lillelam elr noe. Da hadde vi vanlig body og bukse under, og den over og så utetøy. Anonymkode: 572e0...2e1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 😂 Det der er jo en pysj! 🙈 (Ja, jeg har små barn selv. Og ville også stusset litt dersom noen sendte barna sine i barnehagen i pysj 🤪 Men sånn praktisk sett så spiller det jo ingen rolle, det er fine og varme plagg. Og det går sikkert an å bruke de som innerste lag med noe utenpå når det er kaldt ute 😊) Anonymkode: e78cf...035 15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg ville brukt den som ullpysj. Eller kosedress inne en helgemorgen eller på hytta. Mine sov alltid i ullpysj om vinteren. Uglemotivet og lukkingen gjorde den ikke mindre pysjaktig. Men det er klart den kan brukes hele døgnet, men med noe (en kjole, eller en genser og bukse) over så er det jo klønete å åpne for å gå på do/skifte bleie. Anonymkode: e2dd0...6c8 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Brukte ikke, barnehagen ville ha todelt for enklere og raskere kunne bytte bleie (slipper å kle av alt som er). Så - kjøp todelt (og bruk denne evt som pyjamas). Anonymkode: 6c010...936 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde noe lignende, ikke sånn, men med rett glidelås fra lillelam elr noe. Da hadde vi vanlig body og bukse under, og den over og så utetøy. Anonymkode: 572e0...2e1 Lillelam-dressene er ikke pysjer (med mindre du kjøper pysj-varianten, som er litt tynnere 🤪) 🙈 Jeg vet egentlig ikke helt hva «forskjellen» mellom Lillelam-dressene og de som er avbildet er (med unntak av glidelås vs. knapper) så hvorfor det ene «er» pysj og det andre ikke er i grunn ikke så lett å forstå 🤪 Anonymkode: e78cf...035
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Det der er jo en pysj! 🙈 (Ja, jeg har små barn selv. Og ville også stusset litt dersom noen sendte barna sine i barnehagen i pysj 🤪 Men sånn praktisk sett så spiller det jo ingen rolle, det er fine og varme plagg. Og det går sikkert an å bruke de som innerste lag med noe utenpå når det er kaldt ute 😊) Anonymkode: e78cf...035 Kanskje det er en pysj😂 Det er ikke en sånn vi har men tok en som lignet men jeg føler det blir veldig pysj, og vet ikke helt hvordan jeg bruker den 😂
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte ikke, barnehagen ville ha todelt for enklere og raskere kunne bytte bleie (slipper å kle av alt som er). Så - kjøp todelt (og bruk denne evt som pyjamas). Anonymkode: 6c010...936 Ja jeg kommer nok til å bruke den vi har som pysj blir lettere sånn sett ja
Sandie Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Er det ansatte i barnehagen eller andre foreldre som kommenterer? Jeg har selv en heldress i ull til min 2-åring. Brukes som mellomlag eller kosedress hjemme. Hadde ikke reagert i det hele tatt om et barn i barnehagen hadde på seg dressen du la ut bilde av, men enkelte skal jo kommentere alt mulig. 6
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, Sandie skrev: Er det ansatte i barnehagen eller andre foreldre som kommenterer? Jeg har selv en heldress i ull til min 2-åring. Brukes som mellomlag eller kosedress hjemme. Hadde ikke reagert i det hele tatt om et barn i barnehagen hadde på seg dressen du la ut bilde av, men enkelte skal jo kommentere alt mulig. Nei jeg har ikke brukt sånn i Bhg enda, pga kommentarene jeg har fått. Det var et par venner av meg som kommenterte det... men dette var også en av de samme som kommenterte at hun hadde på seg «gutteklær» da hun hadde en brun fleece dress så... 🤷🏻♀️ Kanskje ikke ta det så seriøst Men jeg skjønner jo pysj kommentaren 😅
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lillelam-dressene er ikke pysjer (med mindre du kjøper pysj-varianten, som er litt tynnere 🤪) 🙈 Jeg vet egentlig ikke helt hva «forskjellen» mellom Lillelam-dressene og de som er avbildet er (med unntak av glidelås vs. knapper) så hvorfor det ene «er» pysj og det andre ikke er i grunn ikke så lett å forstå 🤪 Anonymkode: e78cf...035 Ja er kanskje forskjell på tykkelsen 😅 Tror egentlig ikke det er noe særlig forskjell, annet enn at det er sånn. Vi har noen søte bomullspysjer som er todelt, og de hadde vært perfekt til barnehagebruk, men det er pysj 😂 Anonymkode: 572e0...2e1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 Bruker den som pysj Anonymkode: cac1e...ac7 2
kisskissbangbang Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 Vi bruker denne som pysj. Den bare ser ut som det, liksom 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 Det der er en pysj!! Anonymkode: 62da1...cd4 4
Månestjerne Skrevet 22. oktober 2020 #17 Skrevet 22. oktober 2020 Det er en pysj. Brukes på kalde netter eller på barn som sparker av seg dyna. Hadde ikke sendt ungen i barnehagen med denne. Det er jo superupraktiske klær til toddlere... 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #18 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg brukte sånne (altså onepiece i ull) på min både i barnehagen og hjemme og på besøk. Min varmblodige unge hadde aldri kunnet sove i en sånn. Først i førsteklasse kom det en kommentar om at det var en pysj, så da sluttet vi med det. Anonymkode: 2f6d8...430
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2020 #19 Skrevet 22. oktober 2020 Jaaa denne er kanskje en pysj men hva med andre som ikke er spesifisert pysj men som ser sånn ut
Gjest Albbas Skrevet 22. oktober 2020 #20 Skrevet 22. oktober 2020 Bruker sånne på dagtid hjemme (for eksempel helg) eller i barnehagen med kortermet body under. De vi har ligner ikke på pysj, men funksjonen er jo den samme i praksis, så jeg ser ikke helt problemet med å bruke en som ligner på pysj heller. 🤷♀️ Er jo ikke mer vanskelig å skifte bleie med sånn på enn med selebukse/sparkebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå