AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har en "amerikansk tidligere soldat i Irak" som nå heeelt tilfeldigvis har kommet i kontakt med meg på facebook. Vedkommende har tatt navnet til en avdød mann fra samme plass han utgir seg for å bo, som døde i en motorsykkelulykke i 2004. Allerede etter 10 minutter chat blir jeg overøst med "baby" "love" "will you marry me" og lange meldinger om hvordan livet vårt kan bli sammen. Vedkommende har kun et bilde av seg selv på facebook av en veldig kjekk mann som ser veltrent og ung ut. Fant desverre ingenting på google reverse image search. Noen artige forslag på hva jeg kan gjøre for å ha det litt morro med scammeren? Har en del tid til overs da jeg er i karantene så tar i mot artige forslag. Anonymkode: 3fc00...56d 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Si at du er i en økonomisk krise og at han er en gudesendt gave som kan hjelpe deg Anonymkode: 2b6f6...57c 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du er i en økonomisk krise og at han er en gudesendt gave som kan hjelpe deg Anonymkode: 2b6f6...57c Det blir litt kjedelig! Anonymkode: 3fc00...56d
Honey Dew Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Vær med på leken en stund. Etter en mengde frem og tilbake, sier du bare i fra. Hvis du vil ha gode tips, kan du søke opp disse på Youtube IRLRosie Trilogy Media Og for ikke å glemme den beste av de alle: Kitboga 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 så, man får bedre tid av å være i karantene. Den var ny. Anonymkode: 92025...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå