AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hva mener du? Anonymkode: 9edd0...1af 1
Milky Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg kunne aldri levt uten sex tror jeg. Er for seksuell av meg og trenger det som oftest hver dag. Sex «med mening» er mer intimt, men kan også ha random sex
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har ikke hatt sex på snart 5 år. Hadde du spurt meg som 18 åring så kunne jeg aldri levd slikt, men nå i snart 30-årene så elsker jeg det. Det kan helt sikkert forandre seg når man møter "den rette" men nå stortrives jeg som frivillig sølibat Anonymkode: 19fe4...b16 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: 9edd0...1af Det er alt etter hva man definerer som sex. Jeg har ikke har sex, altså vært sammen med en partner, nå på 3 år. Jeg har det helt fint med å være singel. Jeg har leketøy liggende, har mange orgasmer når jeg føler for det. Så jeg vil ikke kalle meg selv direkte aseksuell, men vil si jeg er demiseksuell (som er sett på som en aseksuell tilstand). Jeg har ikke sex med noen jeg ikke har har følelser for. Men jeg har meg fint en fin seanse i senga før jeg legger meg eller når jeg våkner. Anonymkode: cef8d...ff9
Trolltunge Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Sex i seg selv har mening for meg, som at det er et veldig naturlig behov, og å trenge behovet tilfredsstilt er like naturlig for meg. Jeg tror at mange har problemer med det seksuelle fordi det overtenkes og mentalt er blitt gitt betydning som er idealistiske, mer enn naturlige og egentlig veldig logiske. I det man fokuserer på at følelser og at sex må være noe som skal ha en opphøyet emosjonell betydning har man uten å sikkert mene det lagt en begrensning på det seksuelle i forhold til at det er feil å dyrke det som et naturlig behov, og tillegge det faktorer som gjør at lista for å ha sex "på riktig måte" blir problematisk høy. Man utelukker egentlig sex som noe med egenverdi, selv med egen partner, om det ikke føles som en del av å vise hverandre dypere følelser og tilhørighet. Det rene seksuelle behovet undertrykkes og ansees som feil og ikke nok, om det ikke også føles veldig at det emosjonelle er tilstede i det. Alltid. Et langt forhold svinger rent emosjonelt, og om alt må føles riktig for å ha sex på "riktig måte" vil det egentlig si at man kun kan ha sex, også med egen partner, når alt er på topp i forholdet. Sex for å ha sex, fordi man har et fysisk behov for det, avvises som noe greit, og noe som rent fysisk kan ha verdi, fordi man har et veldig sterkt ideal om at sex skal være "å elske". En emosjonell handling, der fysisk behov for sex som noe naturlig mentalt avvises som noe bra. Istedenfor blir det noe negativt. Jeg er opptatt av det naturlige behovet, og å anse det som noe bra. Jeg også elsker med min kjære, men det er også helt greit at det også jevnlig kun er fysisk behov og tilfredsstillelse, og at det har en stor verdi det også. Dermed har jeg ikke satt begrensninger idealistisk /mentalt /emosjonelt, og sex kan være noe som er bra litt uavhengig av om forholdet er på topp eller i en liten emosjonell bølgedal. Å verdsette behovet, og nytelsen ved sex som en egenverdi, gjør at det å ha sex alltid er noe bra, selv når det "bare" er en tilfredsstillelse av rent fysisk behov. Det er ikke feil, men helt fint og riktig og naturlig, selv de gangene vi ikke "elsker", men rett og slett har sex. Det er en ideelt sett fin tanke at sex skal være en emosjonell handling, ikke bare fysisk behov, nytelse og tilfredsstillelse, men jeg tror dessverre at de som låser seg i at det bør være det veldig ofte snubler sitt eget sexliv i å da legge for mye idealisme i det. Det blir til en mental sperre for å bare nyte sex i seg selv, og man kveler sitt eget naturlige behov for sex dersom ikke sex også er følelsesmessig riktig der og da. Fordi det mentalt er sperrer for å nyte sex som et rent fysisk behov. Det er "feil". Det begrenser selvfølgelig mye. Sex blir utelukket når ting ikke føles tipp topp. Alt tipp topp alltid er urealistisk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Sex har ingen spesiell sosial eller eksistensiell mening for meg. Selv om jeg har hatt (og har) sex hyppig og regelmessig, er det definivt noe jeg lett kunne klart meg uten. Sånn sett kan det ikke sammenlignes med, eller erstatte, dype og viktige ting i livet, som menneskelig tilknytning, anerkjennelse, opplevelsen av å bety noe for andre etc.. Sex er mer som røyking - godt, men definitivt unnværlig. Anonymkode: 26cfc...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Har ikke hatt sex på 15 år, onanerer muligens hver 5-6 mnde. Har det helt supert med det. Hvorfor skulle jeg ønske meg flere ønsker jeg må tilfredstille, flere begjær å hige og stresse etter. Siden jeg trives som singel så syns jeg jeg har det perfekt, når det er snakk om seksuelt begjær. Ett problem mindre. Anonymkode: a95be...431
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 ( for ordens skyld: er kvinne og kan få så mange orgasmer på rad ved onanering at jeg blir utslitt. men... næææ) Anonymkode: a95be...431
is0152 Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg vil helst slippe å leve uten sex. Skulle vært en god grunn for å ikke å ha sex i det hele tatt. Mann 20
Nerine_ Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 Kunne ikke levd godt uten sex, det er et behov for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Lever lykkelig uten og syntes sex er ekstremt kjedelig. Har ikke hatt det på 16 år. Anonymkode: 696a6...db1
Pumpkin88 Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 Elsker sex og kunne ikke levd uten. Lysten døde i er usunt forhold. Alltid vært en seksuell person, så var som å miste en del av meg selv i det forholdet..Var sammen nesten 7 år. Med en gang jeg endelig tok steget ut kom ALL lyst tilbake..Å da mener virkelig kom tilbake😂 Litt sånn «hei, der var du ja»😅 Så, uaktuelt å havne i et sånt forhold igjen....Nå lever jeg singellivet og vurderer det i all fremtid🤔
Sørlandsjenta02 Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg må ha orgasme hver dag. Ofte alene, men aller helst sammen med noen. Derfor har jeg noen få faste og ofte nye bekjentskapet.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 Alt er mulig, men jeg vil helst ikke leve uten sex. Anonymkode: f873a...44f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 Som singel er det ok å gå uten, men i forhold er det veldig viktig for meg å ha sex, har sex hver dag med samboer, men jegvi er nok veldig sexuelle sammen ❣️dame midt i førti. Anonymkode: 04896...b43
Isambard Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg kunne hatt et bra liv som single tror jeg, selv om jeg ville savnet sex. Det ville ikke vært like bra som nå, men langt fra meningsløst. Det ville vært vanskeligere å leve i et parforhold uten sex. Det ville vært å leve med konstant følelse av avvisning og mørke tanker om hvordan det burde vært. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 Mistet helt lysten på sex etter jeg fikk barn og kunne klart meg helt fint uten sex. Har sex i blant for mannens skyld. Anonymkode: d9663...a85
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #18 Skrevet 23. oktober 2020 Her hos oss har sexlivet dødd helt ut, det var aldri egentlig bra i utgangspunktet. Av den grunn så ønsker jeg å separere meg etter 15 år, jeg ønsker ikke å leve uten bra sex innimellom. Jeg er ikke storforlangende, men sex en gang i måneden og annen nærhet trenger jeg for å klare å puste. Anonymkode: 623d6...e11
Metalbitch Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 Har levd i et ekteskap der sex bare handlet om han, da mister man fort sexlyst. Ikke skjønte han seg på kvinnekroppen heller. Nå er jeg singel og har en fast sexpartner som skjønner hvordan kvinnekroppen fungerer og må si jeg har mitt livs beste sex. Jeg tenkte når jeg ble singel at jeg skulle leve uten, men er glad for at jeg ikke gjorde det valget. Det handler mye om hvem man har sex med og. Jeg er ikke slik skrudd sammen at jeg fikser ons så godt, så heller en fast partner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå