AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Naermer seg black friday! Krysser fingrene for at vi alle blir gravide for/rett etter. Er det noe man bor handle paa denne store Amerikanske dagen? 😂 gleder meg saann til babyshopping... Anonymkode: 93ddc...9a6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Babyshopping? Black Friday er vell mer elektronikk. Anonymkode: e83bf...e0f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Babyshopping? Black Friday er vell mer elektronikk. Anonymkode: e83bf...e0f Hvor har du det ifra? Kjopt alt mulig rart paa dagen og ofte veldig fine priser.. Anonymkode: 93ddc...9a6
Amatariel Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Babyshopping? Black Friday er vell mer elektronikk. Anonymkode: e83bf...e0f Du tenker sikkert det fordi det ofte er mye å spare på elektronikk (dyre varer til vanlig på salg). Men black friday kjører vel de fleste butikker nå. Jeg tror uansett ikke dette underforumet blir riktig målgruppe TS. Ikke så vanlig at prøvere shopper babyting, egentlig. Gravide er nok mer på det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Eneste relevant for dette forumet blir vel om man på Black Friday kan få eggløsningskalkulatorer og lignede hjelpemidler for prøving til redusert pris. Men rabattene på BLack Friday er ofte ikke så store. Anonymkode: fbe52...43d 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 57 minutter siden, Amatariel said: Du tenker sikkert det fordi det ofte er mye å spare på elektronikk (dyre varer til vanlig på salg). Men black friday kjører vel de fleste butikker nå. Jeg tror uansett ikke dette underforumet blir riktig målgruppe TS. Ikke så vanlig at prøvere shopper babyting, egentlig. Gravide er nok mer på det. Du har rett..er jo ikke der selv heller enda bare synes det er saa koselig og haaper saann. Anonymkode: 93ddc...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå