AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Dette har skjedd gjentakende ganger, å jeg har vært tydelig på at jeg vil sove videre fordi blir vekt av dette. synes det er ukomfortabelt hva burde jeg gjøre? Anonymkode: d12cf...755
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Enten så kan du si det klinkende klart: "Jeg har ikke gitt deg samtykke, og det regnes derfor som voldtekt. Er du klar over det? Prøver du deg videre så kommer jeg til å anmelde deg fordi du ikke respekterer meg og setter sine egne egoistiske behov før alt annet". Eller så kan du bare gå i fra han. Hvorfor bruke tid på noen som ikke respekterer og verdsetter deg? Anonymkode: 85596...d3d 11
Gjest O.G. Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd gjentakende ganger, å jeg har vært tydelig på at jeg vil sove videre fordi blir vekt av dette. synes det er ukomfortabelt hva burde jeg gjøre? Anonymkode: d12cf...755 Slå opp siden du er sammen med en som prøver å voldta deg når du sover.
Gjest Alterego666 Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Du har sagt nei, men han respekterer det ikke -> Dette er voldtektsforsøk på en person som ikke kan gjøre motstand. Du kan ikke være FOR tydelig når du forteller ham dette.
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Helt uakseptabel oppførsel! Monter diskrèt en musefelle eller to i de aktuelle områder...så blir det nok forståelse for det tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 I første omgang så legger du deg på gjesterommet og låser døren. Og så tenker du over at du bor med en overgriper, og avgjør om du skal bryte, og kanskje til og med politianmelde Anonymkode: 68828...e0a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå