Neutral90 Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei! Vet noen hvor raskt prøvene av hcg blir analysert hos furst trondheim? Har hysteroskopi 10/11 dpo og er livredd for å evnt ødelegge om et embryo har festet seg, men ennå ikke gitt positive tester... Om jeg tar prøven kl 8,foreligger svaret før hysteroskopien kl 14.30?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg vet ikke hvor lang tid tar akkurat der du skal teste. Men på sykehuset hvor jeg jobber kan det ca 2 - 4 timer fra du har tatt prøven, til den er analysert. I teorien skal det ta ca 2 timer. Men så kan det være kø med prøver ol. Så man vet jo ikke. Hilsen bioingeniør. Anonymkode: e7eee...f5c
Neutral90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor lang tid tar akkurat der du skal teste. Men på sykehuset hvor jeg jobber kan det ca 2 - 4 timer fra du har tatt prøven, til den er analysert. I teorien skal det ta ca 2 timer. Men så kan det være kø med prøver ol. Så man vet jo ikke. Hilsen bioingeniør. Anonymkode: e7eee...f5c Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå