AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Fant ikke helt ut av dette på kommunens nettsider, men hvordan er dette med redusert foreldrebetaling når man f.eks blir aleneforsørger og dermed får bare en inntekt, og denne blir under grensa for å få redusert betaling? Kan jeg legge frem hva jeg vil tjene fremover for å dokumentere behovet for redusert betaling? Anonymkode: 7195e...a17
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant ikke helt ut av dette på kommunens nettsider, men hvordan er dette med redusert foreldrebetaling når man f.eks blir aleneforsørger og dermed får bare en inntekt, og denne blir under grensa for å få redusert betaling? Kan jeg legge frem hva jeg vil tjene fremover for å dokumentere behovet for redusert betaling? Anonymkode: 7195e...a17 Du må ringe kommunen og høre med de. Anonymkode: 15fee...302
Glød Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Vil tro kommunen har søknadsskjema for redusert foreldrebetaling og gratis kjernetid på websiden sin. Der får du i så fall beskjed om hvilke vedlegg du må sende inn.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Vi sendte inn vedlegg som dokumenterte inntekt. Det var likevel andre opplysninger, så jeg kontaktet kommunen for å avklare disse. De gjorde beregning utifra det. Anonymkode: fe90d...735
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Vanligvis ser de på fjorårets inntekt , men ved forandringer så kan man sende med dokumentasjon, så tar de hensyn til det. Anonymkode: 070c7...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå