Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, flere som har vondt i magen? Er usikker på om det er pga graviditet eller fordøyelsen... 

Anonymkode: 07ba0...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye typ akutt vondt i magen, sånn vondt som at jeg kjennes ut som jeg har diaré, springer på do uten at det kommer noe også går det kjapt over igjen. Har vært slik noen uker nå og er 12+4, alt er bra med mageboer så antar at det er fordøyelsen som skurrer litt, kjenner den er tregere enn vanlig.. 

Anonymkode: 3afed...8d9

Skrevet

Jeg har sterke murringer og får også skikkelig vondt i magen i perioder som da er fordøyelsen. Jeg passer på å drikke nok vann, spise ordentlig mat som jeg ikke blir hard i magen av. Det er så vondt i perioder at jeg tror jeg mister 😅 men husker det fra forrige graviditet også. Så hos meg er det fordøyelsen. 

Jeg er 8 uker jeg også. 

Anonymkode: b5e09...109

• Nyttig 1
Skrevet

Lenge siden jeg gikk gravid. Men jeg husker så godt første gangen hvor overrasket jeg var over hvor mye murring og i blant fordøyelsessmerter det var inne i bildet hvis jeg ikke spiste helt bra. Fordøyelsen endres litt og jeg husker blant annet jeg holdt på å aldeles krepere etter et måltid fet mat i julen. Det endte med tidlig ultralyd og lillebolla var i helt fin form inni der. Du skal ikke ha sterke smerter ala sterke menssmerter så klart, da er det lurt å sjekke. Og om du føler deg usikker, snakk med en jordmor. Helt lov til å spørre 😊 I uke åtte er det fremdeles veldig tidlig. Uansett hvor mye du bekymrer deg får du ikke gjort noe fra eller til (lettere sagt enn gjort). Ikke les i for mange forum for gravide. Pass på deg selv og nyt denne tiden som du ikke får oppleve så mange ganger i livet. I de fleste tilfeller går alt helt fint! Du vokser et liv i magen du mammamirakel 💕

Anonymkode: c6b10...971

Skrevet

Har både akutt vondt som varer kort tid + vondt i tarmen... slitsom 😅

Anonymkode: 73826...19b

Skrevet

Jeg er så usikker på om det er fordøyelsen eller svansgerskapet.. Føler jeg får gått på toalettet som vanlig, er selvfølgelig mer luft nå enn før svangerskapet. Var ikke slik med de to første svangerskapene, kan ikke minnes at jeg hadde slike smerter da... 

ts

Anonymkode: 07ba0...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...