AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei. Jeg har svart hår og har lyst å farge det. Men jeg vil ikke til frisør pga korona og nå begynner jeg å bli lei av å vente. Så tenkte jeg bare gjør det hjemme, er bare hår, det vokser jo ut igjen 😃 noen som har tips? Jeg må bleke det først, hvor får en kjøpt hårbleking? Hvor får en kjøpt litt gøye hårfarger? Ikke sånn vanlig brun eller blond. Men jeg tenker grønn, blå eller rosa 😃 Anonymkode: 80284...07e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har svart hår og har lyst å farge det. Men jeg vil ikke til frisør pga korona og nå begynner jeg å bli lei av å vente. Så tenkte jeg bare gjør det hjemme, er bare hår, det vokser jo ut igjen 😃 noen som har tips? Jeg må bleke det først, hvor får en kjøpt hårbleking? Hvor får en kjøpt litt gøye hårfarger? Ikke sånn vanlig brun eller blond. Men jeg tenker grønn, blå eller rosa 😃 Anonymkode: 80284...07e Svaret på begge spørsmål er dagligvare, nettbutikk eller parfymeri. Du kan også få gøye hårfarger som en fargekur hos frisør. Anonymkode: 6c011...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå