AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Føler man må kjøpe litt bedre krem til vinteren, en som er fetere eller beskytter mer i tillegg til solkrem. Men hvem skal man ta råd fra og hvor kjøpe? Apotek, parfymeri, hudspesialist? Anonymkode: 232d8...1e9
Roci Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler man må kjøpe litt bedre krem til vinteren, en som er fetere eller beskytter mer i tillegg til solkrem. Men hvem skal man ta råd fra og hvor kjøpe? Apotek, parfymeri, hudspesialist? Anonymkode: 232d8...1e9 Mange av oss trenger en slik krem til vinteren, ja. Det spiller mindre rolle hvor du kjøper produktet, det avgjørende er jo ingrediensene, og deretter kanskje hvilket prisnivå man vil legge seg på. Vanskelig å si hvem du skal ta råd fra også, man vet jo ikke hvor god kunnskap de ansatte har om hvordan produktene passer til den enkeltes hudtype. Det beste rådet jeg kan gi, er at du setter deg litt inn i dette med hudpleieingredienser, sånn at du vet hva du bør unngå og hva du bør se etter. Mine beste tips er å unngå kremer med (mye) parfyme, eteriske oljer og følgende alkoholtyper: Alcohol Denat Benzyl Alcohol Ethanol Ethyl Alcohol Isopropyl Alcohol Methanol SD Alcohol. Disse bør i alle fall komme langt ned på ingredienslisten. Ellers er det som sagt avhengig av hudtype og lommebok, men selv holder jeg nok en knapp på apotek- og/eller hudpleieprodukter. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Det er helst en kuldekrem du trenger om du er mye ute og går tur i minusgrader. Jeg som er mye inne pga sykdom trenger ikke noe spesifikt for vinteren f.eks Jeg er veldig fornøyd med Dermalogicas produkter, kjøper på apotek. Jeg bruker Skin Smoothing Creme hele året. Den er litt fet på sommeren, men på vinteren holder den akkurat. Bruker fuktmaske av og til også, og skrubber godt annenhver uke Jeg har kombinert normal - fet hud, som også er sensitiv. Anonymkode: 09178...03d
Scherbatsky Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg liker veldig godt Tromborg sin "vinterkrem": https://tromborg.com/en/shop/below-10-degrees-cream/ Jeg brukte å kjøpe den på Kicks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå