AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg trenger tips til kalendergaver til ei jente på 4 år. Har aldri laget selv og synes dette er litt vanskelig da det ikke er mitt biologiske barn og jeg ikke er noe selv. Barnet har en mor som ikke er en del av livet og far vil at jeg skal hjelpe han med dette. Anonymkode: f741f...bc4
Sunshineyellow Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Strikker Spenner Tannbørste Sjokolade Sokker Truse Neglelakk Ringer Pysj Fargestifter Filmkveld Rosiner Aktivitet (kjøp en hobbypakke på panduro) Om det er noe hun trenger, så kan hun få det i kalenderen. Pass på å ikke gi for mye og for dyrt, for da forventer de det videre 😏 Ellers kan du sjekke ut rampenissen 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Kjøp en sjokoladekalender, så sparer dere både masse tid, og ikke minst mijløet... Anonymkode: 117a8...eca
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 sprettball klistermerker På klesbutikker a la Kapp Ahl/Cubus etc har de ofte småting liggende ved kassa. Ofte har de blant annet lipsyl som har gøyale "print" utenpå seg, a la Donald Duck etc. Det kan kanskje være noe? Ikke nødvendigvis Donald, men lignende. Matbutikker har av og til sånne store slikkepinner som har to ulike farger på seg samtidig. Det kan være kult. annet godteri som barnet liker mange butikker har også billigkroker der du finner småting som ikke koster mye. Ville ha sett der. Det finnes også noen lekebutikker som selger en type vaskeklut som ser ut som en liten, hard firkant. Den oppløser seg i vann slik at den da blir en klut. Det kan kanskje være artig. Tror de også har noen kjente motiver på seg ofte. Anonymkode: bc734...be4
Fader Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Min liker "aktivitetslappene" aller best: - Vi skal bake (den dagen du uansett skal bake) - Ut å kjøpe juletre - Gå på julemarked - Kjøpe og henge opp julekransen - Lage julepynt - Poppe popcorn og se julefilm - Ut å handle julegaver - Kjøpe og levere gave til veldedig formål 1
Susanxxx Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Godteri på lørdager Hårstrikker Hama perler (billig variant på søstrene grene) eller andre hobbysaker Truser eller sokker om barnet trenger dette (del opp en pakke med flere) Playmo eller duplo sett (fordeles over flere dager) Pepperkakeformer eller kakedryss om dere skal bake en av dagene Neglelakk Badebombe! Prøver som regel å gi ting barna våre likevel trenger og deler heller opp noen sett med leker av kvalitet og som jeg vet blir tatt vare på fremfor hundreogørten småsaker jeg med sikkerhet vet vil havne i søpla 😉 Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Til min 4-åring har jeg kjøpt Sprettball Klistremerker Tiara Lekemat Ringer Etui til tannbørste Bamse (den får hun julaften) Harbørste Strikker Spenner Badebomber Vaskeklut Leppepomade Klistreøredobber Viskelær På lørdagene skal hun få et Kinderegg. De har rimelige kalendergaver på celis.no Anonymkode: 5de61...9ec
rainbow_dash Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har kjøpt puslespill der hun skal få 5-6 brikker å pusle hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå