Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Hva slags vogn skal dere velge/har valgt til deres baby. ? Hva er forskjellen på duo og kombi? Takker for svar.
Glossy Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Jeg valte å kjøpe Basson Roma til min lille. Var egentlig fordi jeg synes den var pen, ble best i test på tv 2 og hadde en ok pris. Det er en duo vogn. Dette fordi du får to deler. En bag og en sportsdel. Du bytter bare etterhvert og bruker de samme hjulene. en kombi vogn er en vogn der bagen er løs og legges oppi sportsdelen. Da kjører du begge to samtidig på en måte.... Håper du skjønte dette....
Junebug Skrevet 31. juli 2005 #3 Skrevet 31. juli 2005 Vi har en svart Quinny Freestyle 3XL Comfort. Det er en trehjuling. Setter spesielt pris på at den har svingbart fronthjul som kan låses og at man kan velge å ha sportsdelen i forover- eller bakovervendt kjøreretning. Dette er en duovogn - man kan kjøpe Dreami Carrycot (bagdelen) separat og man kan også feste bilsetet Maxi Cosi på chassiet. Jeg er veldig fornøyd. Du kan se bilder og lese mer om den her: http://www.engbaby.com/no/QUINNY/Quinny2.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå