Gå til innhold

Sliter med at kjæresten aldri vil ta meg med til sine venner og venninner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner søsken, men der stopper det. Ei venninne av han ringte og ba han ut. Da sa han at jeg var på besøk og hadde nettopp kommet fra jobb. Hun spurte om han hadde fått seg kjæreste? Vi hadde den gangen vært sammen i over 2 år.

Jeg blir jo holdt hemmelig,  og de hemmelig for meg. Er han flau over meg?

Anonymkode: 32c79...604

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke med kjæresten når jeg skal treffe venner/venninner heller. Man har jo egne liv selv om man er kjærester. Jeg liker å være med vennene mine i fred. Uten at jeg er flau over kjæresten, men jeg liker å prate med vennene mine i fred, altså. 

Anonymkode: 2f5f2...b7d

• Liker 2
Skrevet

Men dette må du jo spørre ham om? 

Anonymkode: 37f67...a08

• Liker 6
Skrevet

Begynner navnet hans på A og han kommer fra en plass nær ålesund/molde? 

Anonymkode: 05b33...75a

Skrevet

Jeg var i et slikt forhold. I ettertid har han forklart at det var fordi han da levde som enslig når han var med vennene og fordi han lot seg påvirke av hvem vennene mente ha burde og ikke burde være i forhold med.

På det verste var han offisielt sammen med ei jente, mens han uoffisielt i det skjulte fortsatte forholdet med meg. Jeg fant selvfølgelig dette ut tilslutt og dro.

Anonymkode: 3b9e8...ce2

Skrevet

Om han har kvinnelige venner du aldri får møtt, og som han henger med alene som ikke en gang vet om deg - er han nok utro.

Anonymkode: e655f...a0d

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar ikke med kjæresten når jeg skal treffe venner/venninner heller. Man har jo egne liv selv om man er kjærester. Jeg liker å være med vennene mine i fred. Uten at jeg er flau over kjæresten, men jeg liker å prate med vennene mine i fred, altså. 

Anonymkode: 2f5f2...b7d

Men, han vet vel om de? Eller holder du de hemmelig for han? Sier du at du har møtt de? Eller sier du at du gikk en tur alene i skogen liksom?

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette må du jo spørre ham om? 

Anonymkode: 37f67...a08

Har gjort mange ganger. Han sier han skal ta meg med så jeg får møtt de, men det skjer aldri. Han er god på å love mange ting som aldri holdes. 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner søsken, men der stopper det. Ei venninne av han ringte og ba han ut. Da sa han at jeg var på besøk og hadde nettopp kommet fra jobb. Hun spurte om han hadde fått seg kjæreste? Vi hadde den gangen vært sammen i over 2 år.

ER du sikker på at du er kjæresten?

Skrevet
8 minutter siden, O.G. skrev:

ER du sikker på at du er kjæresten?

Vi står i forhold på fb, men det er alt. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi står i forhold på fb, men det er alt. 

Ok, men da vil han av en eller annen grunn ha livet med deg adskilt fra livet med de andre. 

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Ok, men da vil han av en eller annen grunn ha livet med deg adskilt fra livet med de andre. 

Skulle likt å visst grunnen. Han er også endel med de han har vært sammen med  før. Derfor det er hemmelig? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å visst grunnen. Han er også endel med de han har vært sammen med  før. Derfor det er hemmelig? 

Leste jeg deg rett nå: Han er en del sammen med damer han har vært sammen med før?

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Leste jeg deg rett nå: Han er en del sammen med damer han har vært sammen med før?

Ja.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Hvorfor finner du deg i det?

Skrevet

Dette hørtes veldig merkelig ut... Jeg er også stort sett sammen med mine venner uten kjæresten min da det er viktig for meg å ha separate liv, men når vi ble sammen så gledet jeg meg til å introdusere han for venner, og vennene mine gledet seg til å hilse på han. Det hender også titt og ofte at vi finner på ting flere par sammen. 

Anonymkode: 5ccfb...86d

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Da vet du svaret, han er garantert utro. Jeg har en venninne som bedro kjæresten slik, han traff aldri hennes venner eller venninner. Ikke så rart for hun var jo med en elsker hver gang, og sov over der også. Han gjorde noe ulovlig, fikk spyshop til å installere et spion verktøy i hennes mobil, og så fikk han svarene han trengte-

Anonymkode: 2f78d...774

• Liker 2
Skrevet

Du er sammen med en løgner. Det er ganske opplagt hvorfor han holder deg hemmelig. Enten er han flau over deg, eller så vil han holde mulighetene åpne ved å late som han er singel.

Anonymkode: 58d3a...9ee

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne spør han om han har fått seg kjæreste når dere har vært sammen i 2 år? Hmm.. Ekstremt rødt lys. Ville løpt. 

Anonymkode: c2a52...453

• Liker 4
Skrevet

Utrolig, men i dag ba han meg ut på kaffe. Jammen tok han han meg med til disse vennene også. Skulle nesten tro han leste tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...