AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Trenger noe som varmer mer i årstiden vi er i og tiden som kommer, men sliter med å finne en. Løper vanligvis i kompresjon, så jeg må ha noe som sitter litt godt. Er slank og lav! Hva bruker dere?😊 Anonymkode: 644b2...5ac
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg kjøpte en fra Johaug nettopp, Flash Warm tights. Den sitter godt og jeg holder meg varm. Anonymkode: 4fcbe...79a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg bruker de jeg bruker ellers på året, men har ullundertøy under. Har løpt med det i 10-12 minus, blir det særlig kaldere enn det dropper jeg løpeturen (ikke pga tightsen, men fordi luften blir for kald for meg å puste inn) Anonymkode: 464fe...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Pleide å bruke Nike Stay Warm-serien med ullundertøy under de kaldeste dagene (minusgrader). Tror ikke det er mye kompresjon som er bra til vinteren i seg selv. Anonymkode: 2a6c7...e2e
ArneAnd Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har en Devold løpetights i ull, den funker utmerket.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Kommer an på temperaturen hvor du bor. Jeg løper i vanlig kompresjonstights i alt under ca 8 grader. Over det så bruker jeg faktisk shorts. Ved minusgrader så hadde jeg muligens vurdert noe mer foret, men jeg bor på Sør-Vestlandet hvor det er sjeldent. Det er ubehagelig, og prestasjonshemmende, å være for varm. Anonymkode: e6a6a...4c2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Kjøp noe som sitter litt løst (luft isolerer) og er vindtett. Skibukser funker som regel bra, ellers er det mange typiske løpemerker som har et eller annet som kan funke. Kompresjon er en dårlig idé på vinteren, om man vil holde seg varm. Kjøp heller strømper til leggene hvis kompresjon er viktig for deg (kompresjonseffekten fra en tights er uansett ikke-eksisterende). Anonymkode: a41b1...db6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg kjøpte for noen år siden noen med noe raslestoff (type overtrekk) foran og tightsstoff bak som jeg brukte som overtrekksbukse. Mener den var fra Craft. Anonymkode: fcd2b...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå